چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
داور پنالتی استقلال را نگرفت

اعتراض قلعه نویی به داوری

دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب: 281636
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش بهترین بازی این فصل آبی پوشان را ارائه کرد گفت: آنقدر دروازه بان ما کم کار بود که قصد داشتم او را بیرون بکشم و یک مهاجم را به خط حمله اضافه کنم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، امیر قلعه نویی پس از تساوی یک بر یک عصر امروز دوشنبه تیمش برابر سپاهان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: در عمرم فوتبالی ام تا امروز چنین بی عدالتی در فوتبال ندیده بودم که یک تیم این همه موقعیت داشته باشد اما نتواند به گل برسد. ما در این بازی هر کاری خواستیم کردیم و فکر می کنم درصد مالکیت توپ 70 به 30 بود. با این حال این همه جزیی از فوتبال است و خدا را شکر می کنم که یک امتیاز این بازی را گرفتیم و همچنان در صدر جدول هستیم.

وی ادامه داد: زمانی که ما حمله می کردیم و توپ وارد دروازه نمی شد به مجید صالح گفتم بترس که یکی از این توپ ها توسط سپاهان بیاید و به گل تبدیل شود که همین طور هم شد. با این حال امروز تماشاگران استقلال به اصل خودشان برگشتند و از تیم حمایت کردند. ما به احترام تماشاگران امروز فرهاد مجیدی را بازی دادیم اما ثابت شد که اگر مجیدی در 30 دقیقه پایانی به میدان بیاید می تواند برای استقلال مفیدتر باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: نتیجه ای که امروز رقم خورد به هواداران استقلال درس داد که باید از تیمشان حمایت کنند. آنها در بازی با الهلال تحمل نکردند. نمی دانم چرا امسال تماشاگران استقلال اینگونه عمل می کنند. آنها طوری رفتار کردند که بیک زاده امروز می ترسید صاحب توپ شود. تعجب می کنم که چرا این تماشاگران اینقدر عوض شده اند و این فصل نشانی از تماشاگرانی که من از استقلال می شناسم ندارند. با این حال از آنها تشکر می کنم که امروز یاور استقلال بودند.

امیر قلعه نویی با بیان اینکه همین یک امتیاز می تواند استقلال را قهرمان لیگ برتر کند از ناعدالتی در فوتبال گلایه کرد و گفت: ما در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم اما یک موقعیت 20 درصدی سپاهان به گل تبدیل شد. رحمتی در این بازی یک بار هم زمین نخورد و انقدر کم کار بود که ما می خواستیم او را عوض کنیم و یک مهاجم را به میدان بیاوریم.

وی با بیان اینکه امیدوار است سعید مظفری زاده در جام جهانی قضاوت کند در مورد عملکرد او گفت: من فکر می کنم که صحنه ای که ایشان به موسوی کارت زرد دوم را نشان داد شبیه سازی نبود. ما فیلم این صحنه را در رختکن دیدیم و متوجه شدیم که شبیه سازی نبود و داور می بایست پنالتی می گرفت. به نظر من این صحنه پنالتی بود و داور با نگرفتن آن دو امتیار را از استقلال گرفت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این بهترین بازی این تیم در فصل دوازدهم لیگ برتر بود گفت: اگر از ابتدای فصل این نظم تیمی را داشتیم و با این روند بازی می کردیم الان با اختلاف فاحشی قهرمان لیگ شده بودیم. با این حال در ایران هر وقت تیم می بازد سرمربی مقصر است و هر وقت می برد تماشاگران و خبرنگاران و بازیکنان سهم دارند. ما در هفته های اخیر خوب بازی کردیم و امیدوارم در دیدار با فولاد هم که سخت ترین بازی ماست زمین خوب باشد.

امیر قلعه نویی در پاسخ به پرسشی که عنوان کرد شما با بازی دادن به مجیدی از ابتدا، به تماشاگران استقلال باج داده اید گفت: اینها که 20 میلیون هستند، اگر 200 میلیون هم باشند من کار خودم را می کنم. الان فرزاد حاتمی شرایط بدی دارد، آرش برهانی هم که آن وضعیت را دارد، سیاوش اکبرپور هم در شرایط بدی است، من باید به بهترین بازیکن تمرین بها می دادم که مجیدی بود. به نظر فرزاد حاتمی ظرفیت حضور در استقلال را ندارد. چند گل برای ما زد و بعد افت کرده. اگر سرحال بود مجیدی را روی نیمکت می نشاندم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال که مدتهاست به برخی خبرنگاران بدون نام بردن می تازد و آنها را متهم به اجنبی پرستی می کند مجددا در این نشست خبری به این موضوع اشاره کرد و برخی خبرنگاران را به حاشیه سازی برای استقلال متهم کرد. او گفت که قلم برخی ها ایرانی نیست. این قلم های آلوده نمی خواهند با قلعه نویی کار کنند و من هم نمی توانم خودم را با آنها هماهنگ کنم.

قلعه نویی با بیان اینکه عملکرد بازیکنان این تیم یادداشت شده و در پایان فصل به آنها رسیدگی می شود از برخورد جدی با آرش برهانی خبر داد و گفت: برهانی نوسان زیادی داشته و قطعا در پایان فصل او را تنبیه خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *