پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

آخرین جزئیات ساخت فیلم "محمد(ص)"

يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 281348
مجید مجیدی کارگردان پروژه "محمد (ص)" امروز برای انتخاب لوکیشن‌هایی برای صحنه‌های باقیمانده از این فیلم راهی شمال آفریقا می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، امروز یکشنبه 25 فروردین‌ماه مجید مجیدی به همراه محسن شاه‌ابراهیمی برای انتخاب لوکیشن‌های بخش‌های باقیمانده فیلمبرداری "محمد (ص)" امروز راهی شمال آفریقا می‌شوند و آخر هفته به ایران بازمی‌گردند.
 
با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرارست بخش‌های باقیمانده این فیلم خرداد ماه در آفریقا فیلمبرداری شود. پیش‌بینی شده است فیلمبرداری صحنه‌های باقیمانده از فیلم "محمد (ص)" حدود یک هفته طول بکشد. بخش‌های خارجی مربوط به ماجرای سپاه ابرهه و حمله فیل‌ها و ابابیل می‌شود. فیلمبرداری سکانس های مربوط به ایران سال گذشته در ایران انجام شد.
 
فیلمبرداری این فیلم در کرمان، عسلویه، شهرک سینمایی نور در حوالی شهر قم و ... صورت گرفته‌ است. در این پروژه مذهبی - تاریخی که با حضور عوامل حرفه‌ای و شاخص خارجی و داخلی ساخته شد، بازیگرانی چون علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، محسن تنابنده، مینا ساداتی، ساره بیات و پانته‏‌آ مهدی‏‌نیا و ... نقش‌آفرینی می‏‌کنند.
 
داستان فیلم سینمایی "محمد(ص)" از دوران جاهلیت و به هنگام تولد آخرین پیامبر خدا حضرت محمد (ص) آغاز شده و در 12 سالگی ایشان در اولین سفر به همراه عمویشان ابوطالب، به شام پس از رسیدن به صومعه بحیرا به پایان می‌رسد. بحیرا راهبی مسیحی است که درباره ظهور آخرین پیامبر به ابوطالب بشارت می‌دهد. این فیلم توسط موسسه سینمایی نورتابان تهیه می‌شود.
 
مجیدی تا کنون ساخت فیلم‌هایی چون "بید مجنون"، "رنگ خدا"، "باران"، "آواز گنجشکها"، "بچه‌های آسمان" و... را برعهده داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *