پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

"مابه‌التفاوت را استانداری بدهد"

يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 281330
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اجرا نشدن مصوبه شورای شهر در خصوص افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل در سال جاری، گفت: استانداری مابه التفاوت افزایش کرایه‌ها را به رانندگان بدهد.
به گزارش جهان حسن بیادی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه در اواخر سال گذشته، شورای اسلامی شهر تهران افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی و مترو و اتوبوس را تصویب کرد، اظهارداشت: بر این اساس نرخ کرایه‌ها تاکسی 20 درصد و مترو و اتوبوس حدود 31.5 درصد برای امسال درنظر گرفته شد.
 
وی تصریح کرد: پس از تصویب لایحه اشاره شده از سوی شهرداری در صحن علنی شورا،‌ مصوبه برای تایید و اجرا به استانداری ابلاغ شد.
 
بیادی بیان داشت: علی رغم ارسال مصوبه شورا در خصوص افزایش کرایه‌ها، هنوز اتفاقی در خصوص اجرای مصوبه شورای شهر نشده است و اگر استانداری بنا ندارد افزایش کرایه‌ها را اجرایی کند باید راهکار دیگری اتخاذ کند.
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، خاطرنشان کرد: استانداری باید مابه‌التفاوت افزایش کرایه‌ها را به رانندگان تاکسی پرداخت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *