جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲

'دسته گل محمدی' سطح توقعات احمدی نژاد را بالا برد

جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 280946
با توجه به اینکه همه دارای ظرفیت های یکسان نیستند ممکن است مسئولین با باور کردن این شعارها، گنجایش ظرفیت آن را نداشته باشند.
به گزارش جهان، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون استان یزد با بیان دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی و زمینه های بروز موفقیت در انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروزه ایران در نبردی ۳۴ ساله در برابر توطئه های دشمنان، زمینه را برای حضور مردم در صحنه های حماسه ساز آماده سازی کرده است و آماده سازی در همه زمینه ها لازمه ادامه این نبرد است.

یزد رسا نوشت: حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی نبرد دیروز دنیا را متفاوت با نبرد امروز دانست و ادامه داد: اگر در گذشته صحنه نبرد بین دو بلوک شرق و غرب بود امروز اسلام با تغییر معادلات بین المللی دنیا را تبدیل به نبرد بین دو جبهه اسلام و کفر کرده است.

وی با اشاره به بیداری اسلامی، مرز ایران را آمریکای لاتین و سواحل مدیترانه عنوان کرد و گفت: ذخایر نفتی، حساسیت منطقه و ممانعت از ترویج اسلام نکات اصلی حضور دشمنان در منطقه ی خاورمیانه است ولی برخلاف تصور دشمنان، جنگ امروز جنگ با سلاح و مهمات نیست و مسلمانان منطقه تبعیت از ولایت را، سرلوحه خود قرار داده اند.

سعیدی با نرم افزار خواندن دین اسلام، هر گونه تغییر در این نرم افزار را غیر ممکن دانست و خاطر نشان کرد: نه رییس جمهور و نه حتی پیامبر، حق تصرف و نظریه پردازی در این نرم افزار را نداشته و ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به «دسته گل محمدی» خوانده شدن رییس جمهوراز سوی مردم تصریح کرد: مردم با اینگونه شعارها سطح توقعات مسئولین را بالا می برنند و با توجه به اینکه همه دارای ظرفیت های یکسان نیستند ممکن است مسئولین با باور کردن این شعارها، گنجایش ظرفیت آن را نداشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی حماسه سیاسی و اقتصادی را هدفی بزرگ عنوان کرد و افزود: در زمان کنونی تبعیت از فرمایشات رهبری شرط لازم و حضور مردم شرط کافی برای رسیدن به این هدف بزرگ است و مردم باید با نظر به فرمایشات رهبری مانند گذشته حماسه سیاسی را رقم بزنند.

وی انتخابات پیش رو را نبردی بین حق و باطل دانست و گفت: فردا هر کسی در صحنه انتخابات حاضر شود باید با تکیه بر رهنمود های امام راحل و مقام معظم رهبری، همانطور که در صحنه رقابت تلاش می کند باید مراقب حرکات دشمنان و وضعیت کشور هم باشد.

سعیدی با اشاره به فرامایشات رهبری در رابطه با در نظر گرفتن نقاط مثبت رییس جمهورهای گذشته، منهای نقاط ضعف وی، مدیریت کشور را بسیار طاقت فرسا و سخت عنوان نمود و بیان کرد: امروزه کشور با مسائل مهمی همچون پروژه های در دست اقدام، مسئله هسته ای کشور، شرایط منطقه ای و مشکلات اقتصادی روبرو است که رییس جمهور آینده باید با نظر به تجربیات گذشته و با استفاده از آزمون و خطاهایی که در دوره های قبل صورت گرفت، نقاط قوت خود را تقویت کند و بتواند در برابر هرگونه مشکل ایستادگی کند.

وی با بیان مشکلات پیش آمده در سوریه ادامه افزود: سوریه بحث بسیار مهمی است که برخی ها هنوز به اهمیت آن نیز پی نبرده اند و دشمن با هدف جداسازی این کشور از جریان مقاومت می خواهد زنجیره مرزی بین ایران و مقاومت را قطع کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با هشدار مراقب مردم و مسئولین برای ایجاد فتنه ای دیگر گفت: فتنه همیشه امری تکرار پذیر بوده و در آینده احتمال رویش یک فتنه سه بعدی وجود دارد که یک بعد آن ضدانقلاب های داخل و یک بعد را چهره قدرت طلب مورد حمایت ضدانقلاب ها است که رأس این دو را آمریکا در دست خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *