جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲۴
۷۹
ترویج اسلام انگلیسی توسط من و تو؛

حیا زدایی از زن ایرانی بوسیله «ارمیا» + عکس

چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۴۴
کد مطلب: 280596
حضور زنی محجبه به نام اِرمیا که علاقه مندی زیادی به خوانندگی دارد توجه همگان را به وی جلب کرد.او معتقد است داشتن حجاب و خوانندگی تضادی با دین داری ندارد و موجب نمی شود انسانی که دین دار است خود را از شادی ها محروم کند و دین تنها برای عزا و غم نیست.
حیا زدایی از زن ایرانی بوسیله «ارمیا» + عکس
به گزارش جهان،‌ یکی از شبکه هایی که در حوزه تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی در تاریخ 28 اکتبر 2010 افتتاح شد شبکه من و تو۱ (Manoto1) است.
 رسالت این شبکه، تغییر سبک زندگی ایرانیان و هجمه به ارزش های دینی و اسلامی بوده و به نوعی مکمل شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی است. حال آنکه در قالب سرگرمی خواسته های خود را در لوای سرگرمی و غفلت به مخاطب خود القا می کند. شبکه من و تو برای اغوا گری هر چه بیشتر، با پخش برنامه های روز دنیا نظیر فیلم، سریال، موسیقی و برنامه هایی نظیر سالی تاک، دکتر کپی و بفرمائید شام، در طول سه سال گذشته مخاطبان خود را جذب کرد.

یکی از برنامه های شبکه من و تو که مخاطبان، این شبکه را با آن شناختند آکادمی موسیقی گوگوش(Googoosh Music Academy) است.

 
این مسابقه از اولین سال تاسیس تا به حال، دو مرتبه اجرا و به پخش در آمده و برای سومین بار در سال 2013 میلادی آکادمی موسیقی گوگوش مجددا برنامه خود را آغاز کرده است. در سری جدید این مجموعه حضور زنی با حجاب به نام اِرمیا که علاقه مندی زیادی به خوانندگی دارد توجه همگان را به وی جلب کرد. این در حالی که سیاست های شبکه من تو که در تضاد صد در صدی با ملاحظات اسلامی است و با حضور زنی با حجاب در تناقض می‌باشد. از این جهت چرایی این امر در شبکه من و تو قابل بررسی است. با نیم نگاهی به‌ کلیت شبکه من و تو و آکادمی موسیقی گوگوش می توان ابعاد حضور اِرمیا در این مسابقه را واکاوی کرد.

 

شبکه من و تو را چه کسانی مدیریت می‌کنند؟

 
شبکه من و تو وابسته به شرکت تلویزیونی مرجان، توسط کیوان و مرجان عباسی راه اندازی شد. کیوان عباسی در سال های گذشته برای ادامه تحصیل و کار به کشور انگلستان سفر کرده و بعد از مدتی توانست حق اقامت دائم در این کشور را کسب کند. وی فرزند فریبرز عباسی، مدیر تلویزیون شبکه پارس و یک شبکه غیر اخلاقی در کانادا می باشد. او به همراه مرجان عباسی به مدت شش سال در شبکه های وابسته به پدرش فعالیت تبلیغاتی داشته است.

      
کیوان و مرجان عباسی که طبق بعضی از گفته ها و داشتن تشابه فامیلی، خواهر و برادر هستند، در سال 2001 در لندن با یکدیگر ازدواج کردند، هرچنداین امر توسط هیچ یک از آن ها تایید و یا نفی نشده است اما طبق آئین بهایت این امر چندان دور از واقعیت نیست. خانواده عباسی، وابسته به سرویس اطلاعاتی انگلیس، بودجه خود را توسط فردی به نام «مك وولین» به عنوان رابط میان وزارت خارجه انگلیس و شبکه من و تو تهیه می کنند.
 

کیوان و مرجان عباسی

 


فریبرز عباسی و دو فرزندش (از سمت چپ، کیوان عباسی)

مدیرت شبکه من و تو توسط کیوان عباسی اولین تجربه ‌وی محسوب نمی شود، او پیشتر شبکه تلویزیون اینترنتی فارسی زبان «ببین تی وی» را راه اندازی کرد و در آنجا با همکاری و تربیت افرادی نظیر رها اعتمادی، تیام بصیر و سیاوش حبیی که از گردانندگان اصلی شبکه من تو هستند، اولین گام رسانه ای خود را برداشت.

   
وابستگی این شبکه به سلطنت طلبان نیز قابل تامل است، حمایت همه جانبه شبکه من و تو از خانواده پهلوی و ساخت و پخش مستند از «تهران تا قاهره» که به طور آشکار به حمایت از دوران پهلوی پرداخته بود وجه دیگری از این شبکه را افشا کرد.
 

فرح دیبا در مستند تهران تا قاهره

این شبکه در جدیدترین مسابقه آکادمی موسیقی گوگوش زنی با حجاب را وارد بازی خود کرد. اما به راستی هدف مدیران شبکه من و تو از این امر چیست؟

 

آکادمی موسیقی گوگوش چیست؟
آکادمی موسیقی گوگوش یکی از پر بیننده ترین برنامه های این شبکه ماهواره ای است.



 
 
این بخش از برنامه تلویزیونی، با همکاری خواننده فراری و سلطنت طلب، گوگوش، هومن خلعتبری (همسر گوگوش) و همچنین بابک سعیدی به اجرا در می آید، به ادعای گردانندگان این شبکه، هدف از ساخت این مجموعه کشف استعداد های موسیقی می باشد. این آکادمی برای رسیدن به خواسته خود با نام نویسی از افراد علاقه مند و تست افراد در نهایت چهارده نفر را برای مسابقه آماده می کند.

این افراد با تمرین های مداوم و رقابت با یکدیگر و همچنین با گذراندن آموزش های لازم، توسط سه داور و مربی مسابقه یکی پس از دیگری از گردونه مسابقات خارج می شوند. در ابتدای مسابقه چهار نفر از برگزیدگان توسط داوران حذف می شوند و ده نفر باقی مانده نیز با نظر مخاطبان شبکه به رقابت پرداخته و در نهایت توسط آن ها انتخاب می شوند.

این سبک از مسابقات موسیقی تازگی ندارد و در سال های نه چندان دور این سبک برنامه ها، توسط شبکه های ماهواره ای ترکیه، آمریکا و حتی عرب پخش شده است اما کپی ایرانی آن تا به حال وجود نداشته و آکادمی موسیقی گوگوش برای اولین بار با استفاده از خواننده ای معروف اولین قدم را در این باره برداشت.

 
آکادمی موسیقی گوگوش با کپی برداری از مسابقه امریکن آیدل(American Idol) فعالیت خود را آغاز کرد.  امریکن آیدل یکی از پر مخاطب ترین مسابقات تلویزیونی تاریخ آمریکا است که در نهایت، علاقمندان به خوانندگی با رقابت با یکدیگر و رای و نظر مخاطبان توسط، تلفن، اینترت، پیام کوتاه، انتخاب می شوند.
 

امریکن آیدل (American Idol)

 

آکادمی موسیقی گوگوش (Googoosh Music Academy)

هر چند از دیدگاه کیفی برنامه آکادمی موسیقی گوگوش در نسبت با برنامه امریکن ایدل فاصله قابل توجهی دارد اما در کلیت امر هر دو در یک مسیر و در یک هدف قرار دارند. نکته ای قابل توجه به عنوان وجه تفاوت این دو برنامه مطرح است. برنامه امریکن ایدل مسابقه ی خود را به طور زنده از شبکه فاکس پخش می کند حال آنکه در مسابقه آکادمی موسیقی گوگوش این امر اتفاق نمی افتد و برنامه ضبط شده در ساعت معین پخش می شود.

این امر(پخش برنامه به صورت ضبط شده) در هر سه دوره آکادمی شائبه تقلب و جهت دهی به مسابقات را برای مخاطبان شبکه من و تو ایجاد کرده است، به نحوی که تعداد زیادی از کاربران در شبکه های اجتماعی بار ها به آن اشاره کرده اند و انتخاب افراد برتر در آکادمی را نه بر اساس انتخاب خود، بلکه به دل خواه مدیران و یا داوران برنامه می دانند.

 

اعتراض مخاطبان مسابقه آکادمی به انتخاب شدن افراد بی صلاحیت

حضور افراد نه چندان قوی در خوانندگی و انتخاب شدن افرادی که به هیچ وجه شایستگی برتر بودن را ندارند از مورادی است که در پخش غیر زنده برنامه آکادمی گوگوش مورد چالش قرار گرفته است، حال آنکه این شبکه با توجه به تجهیزات و کادر و همچنین تجربه به دست آمده در چند سال گذشته، توانایی پخش زنده‌ی این برنامه را دارد. از این حیث است که مخاطب این شبکه، حق شک در به حساب آمدن یا نیامدن رای خود را دارد. اما شبکه من و تو تنها در این ایستگاه متوقف نشده است و با خط و ربط دادن به مسابقه آکادمی، اهداف کلان خود را پیگری می‌کند.

بدون شک، حتی ساده لوح ترین افراد، منکر بی هدف بودن شبکه من و تو  نیستند و هیچ شخصی نمی تواند بپذیرد که این شبکه هر ساله با صرف میلیون ها دلار، تنها برای ایجاد لحظاتی سرگرم کننده برای مردم فارسی زبان تاسیس شده است .در حالیکه نمی توان از حضور عناصر بهایی و سلطنت طلب نظیر کیوان عباسی در راس مجموعه شبکه و و یا رها اعتمادی مجری بهایی برنامه موسیقی آکادمی گوگوش، چشم پوشی کرد.
 

رها اعتمادی و فرح پهلوی


به این دلیل، حضور تعجب آور زنی محجبه در مسابقه خوانندگی، با رعایت حجاب حداقلی را نمی‌توان جزء طبیعیات آکادمی موسیقی دانست چرا که این امر حتی باعث ایجاد بحث و جدل میان مخالفان و موافقان حجاب وی در شبکه های اجتماعی شده است.  گذشته از پرداختن به اظهارات مخاطبان، نکته قابل تامل چرایی پذیرفتن وی در آکادمی، توسط مدیران بالادستی شرکت تلویزیونی مرجان می باشد.

اما به راستی شرکت تلویزیونی مرجان چه هدفی را دنبال می کند و چرا اِرمیا بر خلاف موازین و قوانین جاری در شبکه من و تو وارد مسابقه شده است؟

 


اِرمیا کیست و در آکادمی چه می کند؟

 
"اِرمیا" به صورتی کاملا تصادفی! متولد خمین (زادگاه امام خمینی (ره) ) است؛ او زنی است که مخاطبان شبکه بهایی "من و تو" برای اولین بار با دیدن او دچار تعجب و یا بعضاٌ حیرت شده و همین موضوع سبب شد تا عده ای او را مورد تمسخر قرار داده و عده ای داشتن حجاب و یا نداشتن حجات را حقی انسانی برای وی قلمداد کرده و از ملامت کردن او مانند بسیاری از دیگران خودداری کردند.

 

حضور ارمیا در قسمت اول آکادمی موسیقی گوگوش با حجابی بسیار کامل تر از زنان و دختران داخل کشور چنان شوکه کننده بود که تا به امروز  بعد از گذشته بیش از 15 هفته مهمترین صحبت بین بینندگان آکادمی گوگوش موضوع اِرمیا است.



وی علی رغم داشتن حجاب برای تست به آکادمی ورود کرد و توانست با رها کردن صدایش برای تست خوانندگی و ورود به جرگه مسابقه دهندگان شایستگی خود را به هومن خلعتبری و بابک سعیدی اثبات کند.

 
چهره اِرمیا به اعتراف تمامی بینندگان شبکه خاندان عباسی، معصومانه و حیامندانه بود.

 
او در همان جلسه به هنگام خواندن دچار خجالت شده بود و حتی در روز های بعد از قبولی و به هنگام تمرین برای مسابقه این امر در او مشهود بود.

 
به گفته وی، او همیشه آرزوی شرکت در مسابقه آکادمی گوگوش را داشته است اما به دلیل داشتن حجاب خود را وارد این عرصه نمی کرد. مشوق اصلی او همسر وی بوده و او معتقد است داشتن حجاب و خوانندگی تضادی با دین داری ندارد و موجب نمی شود انسانی که دین دار است خود را از شادی ها محروم کند!، و دین تنها برای عزا و غم نیست.!!
اِرمیا همسری آلمانی دارد و خانواده‌ي آن ها مسیحی می باشند اما وی در صحبت هایش مشخص نکرد که آیا همسرش مسلمان شده است و یا خیر؟!

 
اِرمیا به مانند دیگر زنان آکادمی مردان را درآغوش نمی گیرد، از دست دادن با نامحرم خودداری می کند و در جایی که همگان با یکدیگر در حال رقصند او در انتها ایستاده و دیگران را تماشا می کند.
در واقع او در آکادمی موسیقی گوگوش با حیا ترین فرد محسوب می شود.!!!

 
اِرمیا دین را به زعم خود تفسیر می کند و نه آنچه در قرآن کریم آمده است و گویی نمی داند در آيه 32 سوره احزاب آمده است:

يا نِساءَ النَّبِيّ‏ِ لَسْتُنَّ كَأَحَدٍ مِنَ النِّساءِ إِنِ اتَّقَيْتُنَّ فَلا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَيَطْمَعَ الَّذي في قَلْبِهِ مَرَضٌ وَ قُلْنَ قَوْلاً مَعْرُوفًا

اى همسران پيامبر، شما مانند هيچ يك از زنان [ديگر] نيستيد، اگر سَرِ پروا داريد پس به ناز سخن مگوييد تا آنكه در دلش بيمارى است طمع ورزد؛ و گفتارى شايسته گوييد

او تنها بخشی از دین را قبول دارد که مورد پسندش واقع شود. اِرمیا علت حضور خود در مسابقه را علاقه زیاد به خوانندگی و همچنین دادن اعتماد به نفس به کسانی که به دلیل موانعی مانند حجاب نمی‌توانند به علاقه خود بپردازند، اعلام کرده است. این جمله او شباهت زیادی با جمله هومن خلعتبری دارد، او در قسمتی از پخش مسابقه، حضور اِرمیا را در آکادمی را همین امر تلقی می کند.

با نگاهی کاملا خوشبینانه و گذشته از تمامی شایعات در رابطه با وی می توان گفت، او در بازی مدیران شبکه من و تو قرار گرفته و از اتفاقات روی داده و استفاده ابزاری از خود بی خبر است.

 
با بررسی قسمت اول آکادمی گوگوش تا قست های پایانی آن می توان به خوبی روند نزولی حیا در اِرمیا را مشاهده کرد.
 
با این ارزیابی به خوبی می توان دریافت او در نسبت به گذشته خود از حیامندی کمتری برخوردار بوده و این تحول ظاهری در حالی است که حضور زنی محجبه و خواننده از اساس در تضاد با یکدیگر و از دیدگاه شرع مقدس حرام واقع شده است.

اما بر فرض آنکه این امر اشکالی نداشته باشد نشان می‌دهد اِرمیا از نقطه گذشته خود نیز به سطح پایین تری افول کرده است و این موضوع دقیقا کلید رمز چرایی حضور اِرمیا در برنامه آکادمی موسیقی گوگوش است.
 

قسمت اول آکادمی موسیقی گوگوش

 


قسمت شانزدهم آکادمی موسیقی گوگوش

      

تحول ژست و پوشش "ارمیا" طی شانزده جلسه آکادمی

به عبارتی دیگر حیا زدایی زن ایرانی توسط شبکه من و تو برای افرادی نظیر اِرمیا در داخل ایران دلیل اصلی حضور این دختر به ظاهر با حجاب در مسابقات خوانندگی می باشد.
 


با نگاهی واقع بینانه و نداشتن نگاه سیاه و سفید به مخاطبان شبکه، می‌توان تعداد عظیمی از طیف خاکستری را یافت که از مخاطبان اصلی برنامه آکادمی موسیقی گوگوش هستند که بسیاری از آن ها داری حجاب اسلامی هستند و مدیران شبکه بهایی من و تو با اطلاع از این موضوع و هدف قرار دادن این طیف، تیر بی‌حیایی خود را به سوی این دست افراد رها کرده اند.

"اِرمیا" هر چند با داشتن تنها حجاب سر، فردی محجبه محسوب می شود، اما پوشیدن لباس های بدن نما و آرایش نسبتا غلیظ به بهانه داشتن استیل مناسب به هنگام خوانندگی که توسط دست اندرکاران مسابقه انتخاب و طراحی می‌شود، کاملا در تضاد با احکام دینی است و این دقیقا همان اسلام آمریکایی و اسلام انگلیسی است که مدیران شبکه من و تو آن را دنبال می کنند.
 

 مدیران شبکه من و تو با هدف ترویج سبک زندگی آمریکایی و بی حیاسازی جامعه اسلامی و خانواده های ایرانی، اِرمیا را به نمایندگی از این طبقه جامعه ایران انتخاب کرده اند تا بتواند با القای بی‌حیایی توسط اِرمیای با حجاب و ایراد نداشتن امری مانند خوانندگی، دختر و زن ایرانی را گام به گام به درّه بی حیایی سوق دهند.

 
اِرمیا با حضور خود در آکادمی موسیقی گوگوش و حمایت تعمدی مدیران شبکه و داوران به مراحل نهایی رسید و این امر پیامی آشکار به دختران محجبه است مبنی بر اینکه شما هم می‌توانید حتی با داشتن حجاب در مسیر های ممنوعه قدم بگذارید، غافل از آنکه قدم برداشتن در این مسیر ها به ناکجا آباد می انجامد.

 
مدیران شبکه من و تو برای پیش برد اهدافشان خود را محدود به اِرمیا نکرده و در بخش صدا های غایب که از آثار دریافتی از داخل کشوراست، دختری که حجابی همانند اِریما دارد را انتخاب و به عنوان بهترین خواننده آن بخش از مسابقه اعلام می‌کنند. منا 25 ساله از تهران را می‌توان نفر دومی نامید که به عنوان دختری نمونه در داخل کشور مهر تایید خود را از این شبکه دریافت کرده است و الگویی مناسب برای دختران جامعه ایران معرفی می شود.

 
"اِرمیا" دانسته و یا ندانسته در زمینی بازی می کند که توسط دشمن طراحی شده است و برنده نهایی آن خاندان عباسی است.
او اما برای ادامه این مسیر و ادامه خوانندگی، نیاز به همراهانی خواهد داشت. همراهانی که روند نزولی حیا در وی را تکمیل خواهند کرد و با القای بی‌حیایی به هواداران و کسانی که بیش از چند ده برنامه با اِرمیا همراه بوده اند ضربه ای مهلک وارد خواهند نمود.

 
"اِرمیا" برای ادامه کار بعد از آکادمی، نیاز به تبرج و خود نمایی بیشتری دارد و این امر تنها با برداشتن کامل حجاب رخ خواهد داد هر چند ممکن است زمان وقوع این امر سریع و فوری نباشد اما بدون شک برنامه ریزان برای رسیدن به اهدافشان، این امر را مد نظر دارند.

 
 
مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


موسی
ممنون خیلی خوب بود
اینها همه شبهه است . صدای زن آواز خوان گناه دارد. نمی شود یه حجاب نصفه داشت وهر غلطی کرد خود این نوع موسیقی حرام است. این باعث سست شدن مردم به حجاب است
ببخشید اشتباهی منفی دادم
برو بابا
علی
Norway
اسم حجاب رو خراب نكنيد
اسامه خزائی زاده
توصیه ای به همسر این خانم:
به نظر بنده اگر جوانی به خانم شمانگاه کند واز حجاب ایشان آرزوی داشتن او را نکند آنوقت می شود به حجاب او گفت حجاب در صورتی که خانم شما با آواز خوانی خود این آرزو را نفی نکرده واین برای شما خوب نیست آنوقت غیر از شما هم جوانانی خواهند بود که آرزوی داشتن زن شما را دارند.این است فلسفه ی حجاب پس خانم شما حجاب ندارد لطفا خود را گول نزنید.
این فرمایش شما بیشتر مربوط به عفاف هست نه حجاب.
حجاب همون پوشیدگی هست که ممکنه طرف در عین پوشیدگی عفاف نداشته باشه.
اسامه خزائی زاده
حجاب و عفاف لازم و ملزومند برادر حالا اگرشخصی از شما چای بخواهد شما چای خشک جلوی او میگذارید یا چای دم کشیده با شکر واستکان وقاشق و...
سهیلا
به اسامه خزایی
چه کسی گفته حجاب و عفاف لازم و ملزوم هستند؟!! چه بسیار زنانی که حجاب دارند اما عفاف نه
به نظرم عفاف حکم صد داره و حجاب نود
هر کی عفاف داره حتما حجاب داره اما هرکی حجاب نداره لزوما عفاف نداره
نينا
اگر كسي عفاف داشته باشد حجاب هم دارد ولي اگر كسي حجاب داشته باشد مشخص نيست كه عفاف هم دارد
خزائی
یعنی عموم وخصوص مطلقند و نظر شما درست است هر انسانی حیوان است ولی هر حیوانی انسان نیست.هر کی عفاف داره حتما حجاب داره اما هرکی حجاب نداره لزوما عفاف نداره
هدیه
من کسایی رومیشناسم که چادر سر می کنن وحجاب دارن ولی بابیش ازصدتا پسر بودند وکسایی که حجاب ندارن ولی تاحالا باهیچ کس نبودن پس نگید هرکس حجاب داره عفاف هم داره وکسی که عفاف داره حجاب هم داره
ناز
Iran, Islamic Republic of
ولی برعکسش که صدق نمیکنه.
حسین
عفاف یک نوع حجاب معنوی و باطنی است
محسن
Iran, Islamic Republic of
برات متأسفم
ببخش اشتباه منفی دادم
واقع بین
این چه استدلال غیر منطقی است؟ پس بر اساس این منطق آیا دختری که زشت است و اندام خوبی ندارد، به جهت آنکه هرکس به او نگاه کند محال است دلش او را بخواهد، آیا مجاز است که بی حجاب باشد؟ حجاب یک دستور دینی است و استدلال شما غلط است. پس نگو فلسفه حجاب اینه
ريحانه66
فلسفه حجاب اين نيست...اين اسمش غيرته...فلسفه حجاب دوري از گناهه با غيرت فرق مي كنه هرچند هردوتاشون با ارزشند
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
راست ميگه. اسم حجاب رو خراب نكنيد. حجاب معمولا با حجب و حيا همراهه.
لاريسا
گل گفتي.
Iran, Islamic Republic of
ارميا متولد خمين همان زادگاه امام خميني !!!!
چه ربطي داره ؟
خال مه رويان سياه و دانه ي فلفل سياه
هردو جان سوزند لیکن اين كجا و آن كجا
تو رو بخدا انقدر بزرگش نکنید
به نظر شما اگر باعث بشه خيلى ها گول اين حجاب و بخورند وقطعا اينها بدون منظور كارى نميكنند ، شما باز هم اين تعبير رو داريد
خود موضوع خیلی بزرگه. لازم نیست ما بزرگش کنیم
یه نفر از خمین
Iran, Islamic Republic of
ایشون برای خود خمین نیستن بلکه یکی از روستاهای اطراف خمین هستن. اگر به بررسی مختصر در زادگاهش بکنید متوجه خواهید شد خیلی ها ایشون رو میشناسن!!!! ارمیا از همون دوران نوجوانی بعلت روابطی که داشت دچار اختلالات روحی روانی شدید بود. ضمنا عکس بی حجاب ایشون رو اگر ببینید متوجه خواهید شد چرا موهای خود را میپوشاند. اسم اصلی ایشون ارمیا نبوده و بعد از سفر به خارج از کشور اسم خود را تغییر داده است....
Iran, Islamic Republic of
شاید ارمیا مشکل کچلی داره زیاد جدی نگیرید.
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام .برای اولین بار توی مدتی که از سایت شما مطلب میخوانم یک تحلیل علمی و منطقی دیدم!
سحر
واقعا همینطوره
Iran, Islamic Republic of
باسلام
مطالب خوبي لطفا مطالب آموزنده مانند اين راجع به شبكه ماهواره اي بيشتر بياوريد
واقعا با ضعف صدا و سيما اين شبكه ها براي خانواده ها بسيار خطرناكند
ببخش اشتباه منفی دادم
فردوس
این یه هجمه جدیده
آقایان جبهه فرهنگی فقط نباید نگاه کرد و جواب داد گاهی باید حمله کرد چرا ما نباید یه برنامه بسازیم تا اونا رو این طور سرگرم خودمون کنیم لطفا هم روشنگری کنید و هم نقشه فرهنگی بسازید و شما برنامه ریزی کنید دین ما خیلی بالاتر از اینه که یه مشت هم جنس باز و بهایی این طور مسخرش کنن.
اگه احکام اسلام اجرا بشه خیلی از اینها جرات چنین کاری ندارند در ضمن احکام اسلام جهانی هستند.
nasim
Iran, Islamic Republic of
این که حجاب نیست یه نوع پوشش هست !
حجاب در اسلام و مذهب تشیع تعریف خاصی دارد می توانید به منابع خاص آن رجوع نمایید
مهدی
ایشون عضو سازمان منافقین است
این لینک رو ببینید:

http://dana.ir/Namayesh.aspx?shenase=16966
عمار
خوب بود اما تحلیلتون حرفه ای نبود.
از همان روزهای اول این برنامه میشد حدس زد که ارمیا برنده میشه. اینها هرکس که توانستند را بی حجاب کردند. حالا به دنبال این هستند که آنهایی که با حجاب ماندند را هم به حجاب بدبین کنند.
همون طور که معلوم بود آرگو و جدایی نادر و شیرین عبادی برنده میشن.
سحر
آره معلوم بود ارمیا برنده میشه, چون صداش محشره. آدم نباید واسه اینکه حرف خودش رو بزنه دلایل الکی جفت و جور کنه.
یک زن ایرانی
Iran, Islamic Republic of
این پوششی که این خانم در اجرا داره واقعا خنده دار میشه اگر اسمش رو حجاب بذاریم!!!!! حجاب تعریف داره.خانم های داخل کشور مجبورند حجاب داشته باشند اونور کی مجبورشون میکنه با حجاب باشند. بینندگانی که حضور این خانم رو اتفاقی میدونند خودشون رو به چپراهه میزنند.
Iran, Islamic Republic of
بر زنها ، تبرج (خودنمایی) حرام است ، کو پوشاندن مو ، بخشی از عدم خودنماییست ، چه بسا چادریی هایی که با گفتار ، عطر ، خنده ، عشوه و.... از بسیاری از مانتویی ها بدتر باشند و بالعکس ،بنابراین و صرف داشتن پوشش مو ، محجبه نامیده نمیشوند ، در ضمن ازدواج با ادیان دیگر برای زن مسلمان جایز نیست ، ایمان ، نفاق و کفر ، امریست قلبی که با اعمال آشکار میشود ، پس شخصی که با پوشش مو ، کارهای بسیار حرام و آشکار انجام میدهد ، از دید دین ، فاسق است
اللهم العنهم جمیعاً
حسین
الحمدالله من که ندیدم ، انشاالله از این به بعد هم نمی بینم!
هومن خلعتبری همسر گوگوش نیست دیگه رسما تکذیب کردن
خزائی
آیا عملا هم تکذیب کردند هاهاهاها
ارمیا
در تایید صحبت خودم! اسم واقعی ایشون ارینب مشایخی هست...
خداوکیلی هیچی رو از قلم ننداختی همه قسمت هارو فول دیدی
علی
خیلی کوچیکد
حامد
Germany
شما چه کرده اید؟؟؟
امير
ايناهمش دروغ شبكه ي من وتوبراي اينكه دختران وزن هاي باايمان وباحجاب ايراني رابه سمت خودشون بكشندارميا رااوردندكه (مطمئنن ازخودشون بود)وماايراني هانبايد گول حرف هاي اينارابخوريم.
صدیقه
باسلام
واقعا مسخره است که آدمی یک بعدحجاب رو رعایت کنه یک بعد دیگر رو رعایت نکنه وبا این سلیقه ای عمل کردن پا گذاشته تو حریم خدا وبه عبارتی خودش رو با لاتر از خدا دونسته.واین یکی دیگه از توطئه های دشمن در زمینه جنگ نرم است.
خزائی
متشکرم
فروغ
Germany
ای بابا, مدل همین خانوم به اشکال دیگه اش تو فیلمای سینمایی خودمون هم پره!
آیدا
خواهشا نرید اون سر دنیا که ببینید تو یه کشور چی میگذره مگر اینکه واستون خیلی مهم باشه که برید از کاراشون سر در بیارید-شما یه سر به این فیلمای ایرانی بزنید که تو همشون به جز ازدواج و حاملگی چیزی نداره حالا دیگه فیلمهای کلوپ بماند که زن یا دختره با 1000 قلم آرایش و یه بولوز شلوار تنگ میاد جلو دوربین.شما که هدفتون تصحیحه اول اینارو درست کنید بعد در حاشیه برید سراغ توطئه های کشور انگلیس و ببینید چه خبره
منا
هرکه باشه بانجابت گل شیفته هم عضو مجاهدین خلقه
United States
يكي عبارت بالا رو به فارسي ترجمه كنه؟
ف
دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
سلام خانم ارمیا میخواید بخوانید پای قران رو وسط نکشید ,کلاه شرعی ندارید وباعث انحراف بقیه نشید ,قران میگه زن طوری راه نره که برآمدگی صدای زیورآلات نشنون ,سوره نور بیار بخوانید ازشما که فلسفه خوندید بعید ,
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن بخاطر حجابت اول شدی اینم سیاست اونوریاست وچهارتا زن دیگه رو از راه بدر کنن ,باچادرم میشه خوندگوگوش,?
نازی
ارمیا فقط عروسک خیمه شب بازی گوگوش که می خواد با سیاست های چرتش دخترای بدبخت ایران رو بدبخت تر کنه...
نگین
متاسفم
خانوم گل
....انقدر هم تهمت نزنید به این خانوم کاملا با شخصیت!
مهران
ارمیا صداش زیباست و برایش حرف در می اورند ارمیا جان به راهت ادامه بده تا روزی که به سلامتی البومت را روانه بازار کنی واصلا به این حرف ها گوش نکن وشاعر میگه: به چشمانت بیاموز که هر کس ارزش دیدن ندارد مهران هستم از اصفهان
منتقد
من که باور نمی کنم، چون توش دوروغ هم داشت، مثل ازدواج گوگوش و هومن خلعتبری که خود هومن تکذیبش کرد
سید
من واقعا از شما ممنونم که اینقدر واضح و خوب ما رو از گمراهی نجات میدهید!
امیدوارم خدا خودش اجر بده به شما
واقعا ممنون
مريم
داييم ميگه اين ارميا تا اون جاي قران خونده كه ميگه بايد در حضور نا محرم حجاب داشته باشى بقيه ش رو نخونده كه صدات رو هم نبايد برا نامحرم نازك كني
آفتاب
چه مسخره
فکر کنین فقط موهاشو کسی نبینه بعد بقیه ی کارهای حرام دیگه رو انجام بده
متاسفم
علی
دوستان عزیز من فکر میکنم بهتره با جنبه سرگرمی بهش نگاه کنید . اینقدر بزرگش نکنید
مهسا
سلام من یه سئوالی دارم......



راسته که میگن ارمیا دو بار ازدواج کرد از اولی یه بچه داشت دوباره ازدواج کرد الان یکی از اولی و یکی از دومی داره؟؟..؟؟..؟؟..؟؟..؟؟..
منصوره
سلام من یه دانش آموز مذهبی هستم ونمی گم که با آکادمی آشنا نبودم اما حضور این خانم منو جذب کرد و اخبار مربوط بهشو از دوستانم پیگیری می کردم.اونا به هدفشون رسیدن چون دخترای زیادی طالب خوانندگی اند ودین رو مانع می دونن وحضور ارمیا به این قضیه دامن بیشتری زد.
لیلا
میخوام بدونم این خانم ارمیا ارزش هاشون چیه؟ احتمالا ایشون با حجاب فقط میخوان متفاوت باشنچون دیدگاهی که حجاب رو لازم میدونه خیلی چیزای دیگه رو هم لازم دونسته که به هیچ وجه در ایشون مشاهده نمیشه.بهتره ایشون یه راه جلب نظر دیگه پیدا کنه
علی
وقتی میگن حجاب منظور فقط پوشوندن مو نیست،بلکه پوشوندن گردن و گوش و جلوه گری نکردن و دست نزدن به نامحرم هم هستش تازه اول شدنش هم کاملا مشخصه که برنامه از پیش تایین شده بود چون بهتر از اون زیاد بودن
masoud
من مطمئنم که این زن اصلا مسلمان نیست وفقط بازیگر نقش بی حیائی ذر جامعه ایران است.
فایزه سادات شمسی
ارمیا باحجاب ترین درآکادمی هست و می ماند
Iran, Islamic Republic of
آسمون به زمين بیاد من طرف ارميا هستم
خزائی
مهم اینه که خدا طرفداری کسی رو بگیره نه شما وبااین طرفداری طرفداری خدا رو هم از خودتون دور کردید.خلاصه خدا مهمه نه شما
iman
United States
متاسفم که بعضیا ازش تعریف میکنن که ارمیا چقد زن باحیاییه! لطفا زود قضاوت نکنید. حالا یه روسری انداخته سرش شده محجبه!! من کاری به ظاهرش ندارم اما عقیدش با اسلام مخالفه. اگه ادعای اسلام رو داریم باید بهش پایبند باشیم. در ضمن شادی فقط خوندن ورقصیدن نیست ارمیا خانم. برو شادی گم شده زندگیتو پیدا کن. با این شادیهای زودگذر خودتو گول نزن
مایته
حجاب واقعی در درون است
ساناز
Iran, Islamic Republic of
از کوزه همان برون تراود که در اوست...