پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

روایتی از بی‎حرمتی به مساجد

دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 280301
شهرک‎نشینان افراطی اسرائیل با حمله به دو مسجد در کرانه باختری اشغالی، نسبت به این اماکن مقدس و اعتقادات مسلمانان فلسطینی اقدام به بی‎حرمتی کرده‎اند.
به گزارش جهان به نقل از پرس تی وی، گروهی از خرابکاران اسرائیلی روز یکشنبه بر روی دیوارهای مسجد بلال بن رباح در روستای توکو واقع در بیت لحم، به نوشتن جملات سخیف و توهین‎آمیز اقدام کردند.

شهرک‎نشینان افراطی اسرائیلی همچنین بر روی دیوار این مسجد جملاتی تهدید آمیز نوشتند مبنی بر این که اگر فلسطینیان پرتاب سنگ به سوی اسرائیلی‎ها را متوقف نکنند، بهای آن را خواهند پرداخت.

خرابکاران اسرائیلی همچنین بر دیوارهای مسجد صلاح الدین ایوبی در منطقه مذکور، شعارهای مشابهی نوشته و به تخریب اموال عمومی مردم پرداختند.

به گفته شاهدان عینی حاضر در منطقه، سربازان اسرائیلی در جریان این عملیات خرابکارانه، از شهرک نشینان محافظت می‎کردند. 

شهرک‎نشینان افراطی اسرائیل در سال‎های اخیر با حمله به فلسطینیان در کرانه باختری رود اردن باعث آزار و اذیت آنان و تخریب اموال عمومی شده‎اند.

این درحالی است که مقامات رژیم اسرائیل نیز در پیگیری و تنبیه عاملان این اقدامات خرابکارانه به هیچ وجه تلاش نکرده‎اند.

با وجود مخالفت‎ها و محکومیت‎های بین‎المللی با موضع رژیم اسرائیل در رابطه با گسترش شهرک‎های غیرقانونی در اراضی فلسطینیان، تل‎آویو به هیچ وجه موضع خود را تغییر نداده و همچنان از پذیرفتن خواسته جامعه بین‎المللی در این خصوص سر باز می‎زند.

بالغ بر پانصد هزار اسرائیلی در بیش از ۱۲۰ شهرک غیرقانونی زندگی می‎کنند که از سال ۱۹۶۷ و از زمان اشغال اراضی فلسطینی کرانه باختری و شرق قدس ساخته شده‎اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *