جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

هشدار به هاشمی/ می‌خواهند تو را قربانی مطامع خود کنند؛ اجازه نده

دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 280274
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه هاشمی حال و انگیزه کاندیداتوری را ندارد، تاکید کرد فتنه‌گران برای تفرقه بین اصولگرایان می‌خواهند هاشمی را قربانی مطامع سیاسی خود کنند.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به برخی اخبار ضد و نقیض درباره کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری، گفت: آنچه تاکنون درباره آقای هاشمی قطعی به نظر می‌رسد عدم کاندیداتوری ایشان در انتخابات است.

وی با بیان اینکه هاشمی تدبیر دارد و تدبیر او اجازه کاندیداتوری در انتخابات را نمی‌دهند، اظهار داشت: بخشی از دوستان نزدیک به آقای هاشمی گفته‌اند که به دنبال فردی نزدیک به هاشمی هستند و در حقیقت حضور خود آقای هاشمی را کاملا منتفی می‌دانند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه «هاشمی رفسنجانی حال و انگیزه ریاست‌جمهوری را ندارد»، افزود: ریاست‌جمهوری افراد پرتحرک و جوان را می‌طلبد نه افراد مسن.

ابراهیمی در عین حال تاکید کرد: جریان فتنه و اصلاحات می‌خواهد مجدداً هاشمی را قربانی مطامع خود کند و از وی به عنوان ابزار سیاسی استفاده کنند اما انتظار این است که آقای هاشمی چنین اجازه‌ای به اصلاح‌طلبان ندهند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان برای تفرقه در جبهه اصولگرایی به دنبال کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی هستند و به خوبی می‌دانند که هیچ‌ نامزد اصلاح‌طلبی نمی‌تواند مورد وثوق همه اصلاح‌طلبان باشد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت: بعید می‌دانم در صورت کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی، مردم به وی اقبال داشته باشند و انشاالله که خود آقای هاشمی هم به این موضوع آگاه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قطعا مردم در صورت کانديد شدن ايت الله به ايشان راي خواهند داد. به نظر مي رسد حزب جامعه روحانيت مي بايست دنبال علت عدم راي مردم در تهران به نامزد هاي انتخاباتي آنان باشند .
چه قاطع از رای آوردن هاشمی و رای نیاوردن نامزد معرفی شده از سوی جامعه روحانیت حرف می زنید!
همین خوش باوری ها امثال هاشمی و دارو دسته اش رو به حاشیه رونده که برای بازگشت به متن از ترفندهای رسانه ای بهره می برن