چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۶
۱۱

براي انتخابات پول دارند اما برای برچیدن مانتوهاي چسبان و روسري‌هاي سه سانتي، دستشان خالی است

مراجع تقلید از دولت عصباني هستند
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 280164
امام جمعه موقت اصفهان گفت: من شنيده‌ام كه بي‌پولي را به عنوان بهانه‌اي براي كوتاهي خود در مسئله حجاب عنوان مي‌كنند. اگر آقايان به درست يا نادرست نداشتن بودجه را دليل بي‌توجهي خود عنوان مي‌كنند، به جاي برگزاري همايش‌ها و جشنواره‌هايي كه متاسفانه ابتذال را مي‌توان در خلال آنها ديد، پول‌هاي خود را صرف كار فرهنگي و برطرف كردن دغدغه‌هاي ديني مردم ديندار كنند.
براي انتخابات پول دارند اما برای برچیدن مانتوهاي چسبان و روسري‌هاي سه سانتي، دستشان خالی است
به گزارش جهان، محمدتقي رهبر ضمن اشاره به وضعيت حجاب در كشور گفت: دولت مي‌گويد كه در راستاي اعتلاي فرهنگي جامعه تلاش مي‌كنند در حالي كه اين سخنان مطرح مي‌شود تا ادعا كنند كه به فكر هستند. آنها بايد بدانند كه اداي انجام دادن كاري، خريدار ندارد و بايد در عمل نشان بدهند كه واقعا برايشان مهم است كه خيابان‌هاي ايران محل جولان و خودنمايي بي‌حجاب‌ها نباشد، چيزي كه تا امروز براي خود من ثابت نشده و اين ذهنيت را دارم كه دولت بي‌حجابي را دغدغه خود نمي‌داند.

اين نماينده سابق مجلس با اشاره به كمبود منابع مالي گفت: من شنيده‌ام كه بي‌پولي را به عنوان بهانه‌اي براي كوتاهي خود در مسئله حجاب عنوان مي‌كنند. اگر آقايان به درست يا نادرست نداشتن بودجه را دليل بي‌توجهي خود عنوان مي‌كنند، به جاي برگزاري همايش‌ها و جشنواره‌هايي كه متاسفانه ابتذال را مي‌توان در خلال آنها ديد، پول‌هاي خود را صرف كار فرهنگي و برطرف كردن دغدغه‌هاي ديني مردم ديندار كنند.

چطور است پول دارند كه براي انتخابات هزینه کنند اما پول ندارند مانتوهاي چسبان و روسري‌هاي سه سانتي را از خيابان‌هاي جمهوري اسلامي جمع كنند.

رهبر همچنين با تاكيد بر نارضايتي علما و مراجع گفت: مراجع و علما نگران و دل‌آزرده هستند و شرايط فعلي را براي كشوري كه امام عصر به آن توجه دارد، بحراني بزرگ مي‌دانند. اين نگراني به حدي است كه آنها از دولت عصباني هستند و به همين دليل است كه رابطه دولت و حوزه ضعيف است.
مرجع : شفاف
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ساره
همیشه مسئولین و نیروی انتظامی می خوابند تا مانتوها به بازار بیاد و مردم بخرند بعد به فکر برخورد می افتند بهتر نیست قبل از امدن به بازار به فکر مانتو های تابستانی و یا زمستانی باشیم.
رضا
اون افرادی که باید به فکر فرهنگ جامعه باشند هنوز خوابند، فکر هم نمیکنم حالا حالاها بیدار بشن.
البته ای کاش خود آقای محمد تقی رهبر به عنوان نماینده سابق مجلس و امام جمعه موقت کلان شهر اصفهان و از مسئولین حوزه علمیه اصفهان ای کاش میگفتند در این 3 نهاد مهم فرهنگی چقدر برای مساله حجاب کار فرهنگی انجام شده، به نظر من این نهادها بیشتر کار ضد فرهنگی کرده اند تا کار فرهنگی......
اسامه خزائی زاده
ای مسئولان توجه کنید
آمار طلاق که بالا رفته همه از مهریه ی بالا وعدم شناخت کافی زوجین از همدیگر نیست بلکه وقتی مرد وارد جامعه میشود و زنان بزک کرده و بد حجاب را میبیندطبیعی است از همسر خود دل میکند در مقابل خانمها فیلمهائی که خیلی از اموری راکه در اسلام غیر عادی است را عادی جلوه دهد می بینند مثل سریال ساختمان پزشکان از رابطه ی عادی نامحرمان باهم و... این مشکلات پیش می آید .تمام
اصغر
United Kingdom
جناب آقای رهبر بی حجابی وبدحجابی محصول عملکرد دولت فقط نیست اگر شما فقط شنیدید مردم به عینه دیدند وقتی برخی دختران وپسران آقازاده سالی چند بار به امارات وکشورهای اروپایی برای گردش و... میروند وقتی فروشگاهای کیش ودبی برای خرید آنان قرق می شود وقتی یک دست کت وشلوار یک آقا زاده در شمال کشور فقط پنج میلیون ناقابل ارزش دارد دیگر از آحاد عادی مردم چه انتظاری است
شما زمان دولت اصلاحات هم از این سخنان می زدید که آنهمه به دین و دیانت بی حرمتی شد!!
ایرانی
والله ما هر سال اول تابستون حرف و حدیث از برادران نیروی انتظامی زیاد میشنویم مثل طرح ضربتی مقابله با بدحجابی و ... اما فقط در حد همون حرف و حدیثه نه بیشتر البته نیروی انتظامی خیلی هم زحمتکش هستند ولی تو این یه مورد... در ضمن مگه فقط وظیفه دولته
Iran, Islamic Republic of
بدترین فسادی که مثل خوره به جون مردم افتاده مساله مواد مخدر است که انواع فساد و تباهی را با خود می آورد.
کاملا موافقم. اعلام کردند در تهران ظرف 10 دقیقه میشه به مواد مخدر دست پیدا کرد. من نمیدونم این همه مواد قاچاق رو کشف می کنند چرا وضع مملکت اینه.
یه جای کار می لنگه ؟!؟!؟!
یه نفر از همین مردم
رفع فساد و بدحجابی در جامعه با زور و گشت ارشاد و تعهد و این چیزها حل نمیشه. این یه قانون کلی در تمام دنیا و مربوط به تمام انسان هاست که از هرچیزی که منعش کنی بیشتر بهش حساس میشه.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
حق با آقاي رهبر است سه دولت موسوي و رفسنجاني خاتمي كاري در اين حوزه نكدرند كه هيچ بلكه به گسترش آن دامن هم زدند متاسفانه دولت آقاي احمدي نژاد هم در اين خصوص كوتاهي غير قابل قبولي داشته اينها اينهمه از امام زمان دم ميزنند ولي در عمل خلاف رضايت ايشان عمل مي كنند .
بعضی از مردم ما خودشون میخوان اینجوری بگردن همه رو نندازین گردن دولت بدبخت