جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷
۱۰

نعیمه اشراقی از آغاز به کار ستادهای خاتمی خبر داد

يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 280028
نعیمه اشراقی با اعلام حمایت از کاندیداتوری سید محمد خاتمی زمان آغاز به کار ستاد های وی را از هجدهم فروردین ۹۲ اعلام کرد.
نعیمه اشراقی از آغاز به کار ستادهای خاتمی خبر داد
به گزارش جهان، وی در صفحه رسمی خود در فیس بوک عنوان کرده است: این ستاد که تحت عنوان ” آفتاب صبح امید” از چندی پیش در قالب بنرهای تبلیغاتی در فضای مجازی فعالیت غیر رسمی خود را آغاز کرده بود از ۱۸ فروردین ماه با فعالیت رسمی در سطح استان های کشور و راه اندازی سایت اینترنتی و صفحه فیس بوک اعلام حضور می کند.

به نوشته او "مجموعه این حرکت اجتماعی سیاسی با دو شعار محوری ” امید” و ” نجات” و رویکرد دعوت و حمایت از مواضع سید محمد خاتمی برای حضور فعال در انتخابات آتی ریاست جمهوری راه اندازی شده است."

این موضوع در حالی بیان شده که محمد خاتمی تاکنون هیچ سخنی درباره کاندیداتوری اش در بیان نکرده و گامی در جهت اعلام برائت از سران فتنه 88 - به عنوان پیش شرط حضور در انتخابات- بر نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
كسي كه خودش يك سر اصلي فتنه است چگونه از خودش اعلام برائت كند!!!!
Iran, Islamic Republic of
تیتر خبر با متن خبر در تناقض است
رضا
امیدوارم کاندید شدنش صحت نداشته باشه وگرنه دهن کجی بزرگی به مردمه و اگر تایید صلاحیت بشه یه توهین بزرگ!
این دولتی که میخواهد انتخابات را برگزار کند همان دولتی است که چهار سال پیش به ناحق متهمش کردید که در انتخابات تقلب کرده است چه دلیلی برای شما وجود دارد که دوباره اعتماد میکنید و میخواهید کاندیدا شوید آیا مطمئنید که دوباره جرزنی نمیکنید ؟؟
علیرضا
خاتمي سِرّ فتنه بود و جرمش از سران فتنه سنگین تره
اونوقت اين پيش شرط را كى گفته؟
ایشون بهتره بره هنر پیشه بشه! به چهرشون بیشتر میخوره!
اگر خاتمی نامزد شود ملت به شورای نگهبان صد در صد شک می کند کسی که سر اصلی فتنه 88 بوده و هیچ عذر خواهی از ملت ایران و مخصوصاٌ خانواده قربانیان 88 نکرده چگونه به تایید شورای نگهبان خواهد رسید؟!!!!!
واقعا چرا نمیاد تا مردم نشون بدن چقد دوست دارن این ... رو ؟
چرا نمیاد ...
داریوش
چرا نیاد مگر اونهایی که حمایت همه احزاب تو سال 88 داشتند چه گلی به سر ملت زدند
انتخابات هرکسی هم به اندازه یک رای خودش تصمیم گیرنده است چرا فکر میکنید بیشتر از همه حالتونه که برای همه تصمیم میگیرد