جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵

عکس / آقازاده های حزب اللهی

يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۱۲
کد مطلب: 279973
تصویر زیر، در اوایل دهه 1360 گرفته شده است و سید حسن نصرالله را به همراه دو فرزندش محمد هادی(با لباس زرد) و محمد جواد(با لباس سفید) نشان می دهد
عکس / آقازاده های حزب اللهی
به گزارش جهان نيوز، «حسن عبدالکریم نصرالله»، دبیر کل جنبش حزب الله لبنان که در جهان اسلام با عنوان «سید حسن نصرالله» شناخته می شود، در سال 1339 در روستای بازوریه، از توابع شهر صور در جنوب لبنان به دنیا آمد. او در سال 1356 با بانو فاطمه یاسین ازدواج کرد که حاصل این پیوند، 5 فرزند می باشد. فرزند ارشد او، با نام «محمد هادی» در سال 1357 متولد شد و به رسم جهان عرب، کنیه سید حسن نصرالله در میان پیروان و دوستدارانش، «ابوهادی» است. این آقا زاده بر خلاف سایر آقازاده گان جهان عرب که به سوءاستفاده از عناوین و مسئولیت پدر خود شهره آفاق هستند، در سن 16 سالگی به یگان های عملیاتی مقاومت اسلامی لبنان پیوست و دو سال بعد در 18 سالگی، به عنوان یک نیروی ساده مقاومت، در نبردی رو در رو با متجاوزان صهیونیست در جنوب لبنان شربت شهادت نوشید.
تصویر زیر، در اوایل دهه 1360 گرفته شده است و سید حسن نصرالله را به همراه دو فرزندش محمد هادی(با لباس زرد) و محمد جواد(با لباس سفید) نشان می دهد.سید محمد جواد، امروز از شاعران و ادیبان مقاومت اسلامی شناخته می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *