پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳

حمله کره شمالی به هواپیمای بدون سرنشین مهاجم +فیلم

يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۲۳
کد مطلب: 279966
تلویزیون دولتی کره شمالی تصاویری را از واکنش سامانه‌های دفاعی این کشور در برابر تهاجم هواپیماهای بدون سرنشین منتشر کرده است.
حمله کره شمالی به هواپیمای بدون سرنشین مهاجم +فیلم
به گزارش جهان به نقل از فارس، تلویزیون دولتی کره شمالی روز شنبه فیلمی را یک رزمایش نظامی که در منطقه‌ای نامشخص در این کشور برگزار می‌شود، منتشر کرد.

در این رزمایش که با حضور «کیم جونگ اون» رهبر 30 ساله کره شمالی برگزار می‌شود، سامانه‌های پدافند هوایی، هواپیماهای بدون سرنشین مهاجم را شناسایی کرده و آن‌ها را هدف قرار می‌دهند.

فیلم

انتشار این ویدئو ادامه‌ای است از سری قدرت‌نمایی‌های کره‌شمالی در برابر آمریکا و کره جنوبی، که کره از چند هفته قبل آغاز کرده است. کره شمالی در تلاش است تا با انتشار اخبار و فیلم‌های مختلف از رزمایش‌های نظامی این کشور، آمادگی ارتش برای مقابله با تهدیدات خارجی را به رخ واشنگتن و سئول بکشد.



تلویزیون کره‌شمالی روز جمعه هم فیلمی را از تیراندازی نظامیان این کشور با حضور «کیم‌جونگ‌اون» منتشر کرد. در آن فیلم رهبر کره شمالی نکاتی را در مورد تیراندازی به نظامیان این کشور گوشزد می‌کند. پس از آن هم در فیلم تلاش شده تا توان نظامی کره‌شمالی به تصویر کشیده شود.

فیلم

کره شمالی از چند روز قبل تهدیدات خود علیه آمریکا و کره جنوبی را افزایش داده است. پیونگ‌یانگ تهدید کرده است که خاک و پایگاه‌های نظامی آمریکا را هدف موشک‌های خود قرار می‌دهد.

کره شمالی همچنین به سفارتخانه‌های کشورهای خارجی از جمله انگلیس و روسیه توصیه کرده است که خاک این کشور را ترک کند، چراکه در صورت بروز جنگ نمی‌تواند امنیت مراکز بین‌المللی را تضمین کند.

دور جدید تنش در شبه جزیره کره پس از آن آغاز شد که آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه کره شمالی تصویب کرد و پیونگ‌یانگ هم در پاسخ دست به آزمایش هسته‌ای زد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *