پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۸

تحلیل سردار جزایری از تنش در شبه جزیره کره و تهدید اتمی

شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 279763
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه حضور آمریکایی‌ها در کره عامل اصلی تنش‌های گذشته و حال در این منطقه حساس جهانی است گفت: چنانچه در این منطقه جنگی رخ دهد آمریکا و متحدانش دچار خسارات زیادی خواهند شد.
تحلیل سردار جزایری از تنش در شبه جزیره کره و تهدید اتمی
به گزارش جهان به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حضور آمریکایی‌ها در کره از یک طرف سبب جدایی دو کره و از طرف دیگر عامل اصلی تنش‌های گذشته و حال در این منطقه حساس جهانی است.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور افزود: چنانچه سازمان‌های جهانی و سازمان ملل متحد از خاصیت لازم و مستقل از قدرت‌ها برخوردار بودند اجازه ورود تنش در شبه جزیره کره را نمی‌دادند و مانع زیاده خواهی‌های آمریکا می‌شدند.

سردار جزایری تاکید کرد: کشورهای مستقل زیر بار شیطنت‌های آمریکا نمی‌روند و دوران زورگویی‌ها و زیاده خواهی‌های آمریکا به سر آمده است.

وی اظهار داشت: علت اینگونه تنش‌ها در منطقه زیاده خواهی‌های آمریکا و تلاش گروه‌های جنگ طلب این کشور برای حضور هر چه بیشتر در سایر نقاط جهان و نیز تنگ کردن عرصه بر کشور کره شمالی است و لذا مقامات کره شمالی چاره‌ای جز مقابله با آشوبگری‌های آمریکا ندارند.

این مقام عالی نظامی در پایان گفت: چنانچه در این منطقه جنگی رخ دهد آمریکا و متحدانش دچار خسارات زیادی خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مگر کره شمالی چه کاره است که با بمب اتم کره زمین را به خطر اندازد .باید ابرقدرتها جلوی زیاده خواهی کره شمالی را بگیرند .یک الف بچه کره زمین را تهدید میکند .این چه کاری است؟
البته جنگ طلبی کار غلطیه اما باید به دور از تعصب به قضیه نگاه کرد. کره شمالی هر مشکلی که داشته باشهیه خوبی داره اونم اینکه جلوی ابرقدرت ظالمی مثل آمریکا کمر خم نمی کنه.
به نظر من
اولا امریکا صلاحیت گیر دادن به کره رو نداره
ثانیا کره فقط امریکا رو که مایه نکبت اغلب کشورهای دنیاست رو تهدید کرده. کاری که امریکا به اکثر کشورها در پنهان و آشکار میکنه
لذا بهتر مقهور جنگ رسانه ای ابرقدرتهای ظالم مثل امریکا نشیم و جو ندیم
ی نفر
هر وقت دیدین که آمرکا با یک کشور مشاجره داره بخاطر منافع خودشه که حاضره همه کار کنه و بخاطر همینه که همه جا پایگاه نظامی داره
یاسین
منظورت اینه که کره حق نداره کسی رو تهدید کنه ولی امریکا که الف بچه نیست این اجازه رو داره؟
Iran, Islamic Republic of
تنها کشوری که تجربه حمله هسته ای داشته، آمریکاست!
حالا شما برای تهدیدی که کره کرده اینقدر بر آشفته اید؟!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
دنیا بر عکس شده! بجای اینکه طرف کره شمالیو بگیری، طرف آمریکا و امپریالیسم غرب گرفتی؟! دوست عزیز برای سادگی شما تأسف میخورم.
باران
آقای عزیز لطفا بفرمایید آمریکا بیشتر دنیا را به مخاطره انداخته یا کره شمالی؟
آمریکا فکر میکنه همه مثل ایرانند که دین و انسانیت سرش بشه فکر نمیکرد یکی مثل کره پا میشه و حالشون رو میگیره حالا از ترس، خودشون رو خیس کردن احسنت به کره
حسن
Iran, Islamic Republic of
به نظر سیاه بازی آمریکا و کره شمالی است!
و نتیجه هم ادغام دو کره است و اظهاراینکه آمریکا قدرتی داره که کره شمالی رو با این قدرت نظامی شکست داد چه برسه به ایران!
اما آمریکا بدونه ایران با همه ی کشور های دیگه فرق داره.