جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نتایج بازیهای امروز هفته سی و یکم لیگ برتر

جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب: 279713
هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال با انجام 4 دیدار ادامه پیدا کرد؛ تنور رقابت پلی آف میان ذوب آهن و آلومینیوم هرمزگان داغ تر شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال ایران ۴ دیدار از ساعت ۱۷ آغاز شدند که در آنها راه آهن، مس کرمان و آلومینیوم هرمزگان موفق به شکست حریفانشان شده و یک دیدار نیز با تساوی به پایان رسید.

در هرمزگان آلومینیوم میزبان ملوان بود که در نهایت آلومینیوم با نتیجه ۳ بر ۲ مهمانش را شکست داد. گل‌های آلومینیوم را در این دیدار ناصحی (۴،۹۵) و تیغ‌نورد (۳۵) به ثمر رساندند. برای ملوان، پژمان نوری و سیدجلال رافخایی در دقایق ۱۵ و ۸۲ برای ملوان گلزنی کردند. با این سه امتیاز، شاگردان مظلومی با ۳۱ امتیاز و به علت تفاضل کمتر نسبت به ذوب آهن در رده ی پانزدهم ایستادند تا رقابتی شانه به شانه با ذوب آهن برای سهمیه پلی آف داشته باشند. همچنین ملوانی ها ۳۹ امتیازی باقی ماندند و در رده ی یازدهم جدول ایستادند.

در کرمان نیز مس کرمان با حساب یک بر صفر نفت آبادان را شکست داد. تک گل این دیدار را حسن‌زاده در دقیقه ۸ برای مس کرمان به ثمر رساند. شاگردان بوناچیچ با این سه امتیاز ۴۶ امتیازی شدند تا در همان جایگاه هفتم باقی بمانند، همچنین نفت آبادان با همان ۱۹ امتیاز در انتهای جدول باقی ماند.

در دیگر بازی امروز راه آهن برابر ذوب آهن در تهران با تساوی یک بر یک متوقف شد. تک گل راه آهن را مجتبی شیری در دقیقه ۸۶ به ثمر رساند. گل ذوب آهن را علیرضا محمد (۹۱) برای تیم اصفهانی به ثمر رساند. با این تساوی راه آهن ۴۴ امتیازی شد و در رده ی هشتم باقی ماند، از سویی دیگر ذوب آهن ۳۱ امتیازی شد و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به آلومینیوم در رده ی چهاردهم باقی ماند.

در آخرین دیدار امروز فولاد خوزستان میزبان صبای قم بود که در پایان این دیدار نیز با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. گل‌های فولاد را مهدی نوری (۲ بار) و بهزاد کریمی و عبدالکریم اسلامی برای صبای قم به ثمر رساندند. با این نتیجه فولاد با ۵۴ امتیاز در همان رده ی چهارم باقی ماند و صبای قم نیز با ۴۱ امتیاز و با یک رده سقوط در رده ی دهم ایستاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *