چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۷
۳

حرم امام رضا(ع) در نوروز چند زائر داشت؟

جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۱۱
کد مطلب: 279559
معاون اماکن متبرکه و امور زائرین آستان قدس رضوی گفت: درسال گذشته در ایام نوروز ۱۷ میلیون تشرف انجام شد که در مقایسه با سال جدید افزایش ده میلیونی را شاهد بودیم.
به گزارش جهان، محمود ممتاز با بیان اینکه تعداد زائران از ۲۶ اسفند تا ۱۵ فروردین افزایش چشمگیری داشته، تصریح کرد: بنابر پیش‌بینی‌های صورت گرفته، انتظار ورود ۱۲ میلیون زائر را داشتیم که تشرف ۱۷ میلیونی برای ما غیرقابل تصور بوده است، همچنین در ۱۳ فروردین هرسال از تردد کمی در مجموع حرم برخوردار بودیم، اما امسال ۱۳ فروردین جمعیت بسیاری در حرم حضور داشته که این حضور قابل توجه بود.

گفتنی است، که بیشترین ورود از باب الرضا(ع) حرم مطهر رضوی صورت گرفته و در هر دقیقه ۸۳۳ نفر وارد حرم شده که در خلوت‌ترین زمان ۴۵۰ وارد اماکن متبرکه می‌شوند، و طبق درصدبندی صورت گرفته ۵۲ درصد از زائرین آقا و ۴۸ درصد خانم بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (علیه السلام)
مصطفي
Iran, Islamic Republic of
اللهم صل علي علي بن موسي الرضا المرتضي الامام التقي النقي و حجتك علي من فوق الارض و من تحت الثري، الصديق الشهيد صلاة كثيرة تامة زاکیه متواصلة متواترة مترادفة كافضل ما صليت علي احد من اوليائك...
زینب غضنفری
خوش به حالشون
چه سعادتی که تونستند سال جدید رو در حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) شروع کردند.
کاش نایب الزیاره ماهم بوده باشن