پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۱
در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا روی داد

پیروزی شیرین استقلال برابر الهلال/انتقام آبی‌ها از سعودی‎ها

پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۲۸
کد مطلب: 279468
تیم فوتبال استقلال در شرایطی برابر الهلال عربستان به پیروزی رسید که قبل از این دو نماینده دیگر ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برابر دو نماینده دیگر عربستان شکست خورده بودند. شاگردان امیر قلعه‌نویی با این پیروزی انتقام دو شکست دیگر از عربستانی ها را گرفتند تا برای صعود امیدهایشان چند برابر شود.
پیروزی شیرین استقلال برابر الهلال/انتقام آبی‌ها از سعودی‎ها
به گزارش جهان به نقل از مهر، دومین روز از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا امروز چهارشنبه با رقابت های گروه چهارم پیگیری شد که در یکی از دیدارهای این گروه تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه فصل بن عبدالعزیز به مصاف الهلال عربستان رفت. در این دیدار که نیمه اول آن با تساوی بدون گل به پایان رسید، شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند در پایان 2 بر یک میزبان خود را شکست دهند.

در نیمه اول استقلال در چند موقعیت می توانست دروازه حریف را باز کند اما مهاجمان این تیم دقت لازم را نداشتند. امین موسوی در دقایق پایانی نیمه اول می توانست دروازه الهلال را باز کند که با ضربه ای کم دقت توپ را به بیرون زد تا نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم الهلالی ها انگیزه بالاتری برای رسیدن به گل داشتند و استقلالی ها هم دل به ضد حملات خوش کرده بودند. در دقیقه 59 ضربه بازیکن الهلال به تیر افقی دروازه استقلال برخورد کرد و لحظاتی بعد سیدمهدی رحمتی یک موقعیت ایده‌آل را از حریف گرفت. رحمتی در چند موقعیت دیگر مانع از باز شدن دروازه اش شد اما در دقیقه 68 بالاخره تسلیم ضربه سالم الدوساری شد تا بازی یک بر صفر شود.

پس از این استقلالی ها با تلاشی مضاعف به دنبال جبران این گل بودند که در دقیقه 80 پژمان منتظری پیش تاخته ضربه ایستگاهی ارسالی مجتبی جباری را به تور دروازه الهلال چسباند تا همه چیز از نو آغاز شود. پنج دقیقه بعد از این گل آرش برهانی که لحظاتی پیش جانشین حاتمی در خط حمله شده بود با فرار از تله آفساید مدافعان الهلال با ضربه ای بغل پا برای دومین بار دروازه تیم عربستانی را باز کرد.

با این گل الهلالی ها برای رسیدن به گل تساوی به آب و آتش زدند و حملاتی را روی دروازه نماینده ایران پی ریزی کردند اما دفاع خوب استقلالی ها مانع از به تساوی کشیدن بازی شد تا شاگردان امیر قلعه‌نویی با سه امتیاز با ارزش عربستان را ترک کنند.

در دیگر دیدار گروه D هم العین امارات موفق شد با نتیجه 2 بر یک الریان قطر را شکست دهد. در این بازی اکوکو (34) و الکس بروسکوئه (70) برای العین و دا سیلوا (32) برای الریان گل زدند.

در پایان روز سوم از دیدارهای گروه D لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال استقلال با 7 امتیاز صدر جدول را حفظ کرد و تیم‌های العین امارات با 6 امتیاز، الهلال عربستان با 3 امتیاز و الریان قطر با یک امتیاز به ترتیب رده‌های دوم تا چهارم را از آن خود کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرق واقعی استقلال و پرسپولیس با تیم های دیگر توی این شرایط سخت مشخص میشه.