جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
معاون صدام:

"هواپیمای نخست‌وزیر کویت را می زنیم"

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 279352
معاون صدام در آستانه سفر نخست‌وزیر کویت به عراق تهدید کرد که هواپیمای وی را هدف قرار خواهد داد.
"هواپیمای نخست‌وزیر کویت را می زنیم"
به گزارش جهان به نقل از فارس، «عزت الدوری» معاون دیکتاتور معدوم عراق تهدید کرد که هواپیمای نخست وزیر کویت را که قرار است به زودی به بغداد سفر کند، هدف قرار دهد.
 
بنا بر این گزارش، دستگاه امنیتی کویت، اطلاعاتی را به دست آورده که حکایت از این دارند، گروهی وابسته به عزت دوری قصد دارند تا به هواپیمای شیخ جابر مبارک نخست وزیر کویت که قرار است طی سفری رسمی در همین ماه (آوریل) به عراق برود، حمله کند.
 
براساس گزارش این روزنامه، کویت بر تأمین امنیتی سفر نخست وزیر کویت به بغداد که انتظار می‌رود در این سفر، چندین مسئله باقی‌مانده میان دو کشور را حل کند، اصرار دارد.
 
«عزت ابراهیم دوری» در فهرست افراد تحت تعقیب نیروهای آمریکائی بعد از سقوط عراق در سال 2003 قرار گرفت و وی نفر ششم این لیست است. تاکنون از افراد تحت تعقیب لیست مذکور، چهارده تن دستگیر نشده‌اند.
 
عزت دوری در سال 1942 م متولد و معاون صدام در شورای عالی رهبری انقلاب بوده است. وی بعد از اعدام صدام حسین به دبیرکلی حزب ممنوعه بعث عراق رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *