جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۷

مرگ مغزی یک بازیگر زن

دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 279215
عسل بدیعی بازیگر جوان سینمای ایران به دلیل مسمومیت شدید دارویی در بخش مراقبت‌های ویژه مسمومیت بیمارستان لقمان تهران بستری است.
مرگ مغزی یک بازیگر زن
به گزارش جهان به نقل از مهر، این بازیگر به دلیل مسمومیت شدید دارویی از روز 11 فروردین‌ماه در بخش I.C.U مسمومیت بیمارستان لقمان بستری شده است.

با توجه به پاسخ برخی از پرسنل بخش، وضعیت جسمانی عسل بدیعی نامناسب و او دچار مرگ مغزی شده است. هنوز اطلاعات دقیقی از نحوه و دلایل مسمومیت این بازیگر جوان سینمای ایران اعلام نشده است.

اعضاي "عسل بديعي" اهدا مي شود

همچنین زهرا قيومي سوپروايزر بيمارستان لقمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با تاييد مرگ مغزي و رضايت خانواده "عسل بديعي" اعضاي بدن اين هنرمند به بيماران نيازمند اهدا مي شود.

 وي افزود: براي انجام كارهاي اهداي عضو "عسل بديعي" به بيمارستان مسيح دانشوري منتقل مي شود.

بدیعی به عنوان بازیگر با فیلم "بودن یا نبودن" کیانوش عیاری وارد عرصه سینما شد. دست‌های آلوده، شمعی در باد، پروانه‌ای در مه و ... از دیگر فیلم‌هایی است که وی در آن بازی کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


meysam
خدایش رحمت کند
Iran, Islamic Republic of
کدوم آدمیه که دربرابر ابین دعا منفی می ده؟؟؟/
البته خودکشی یه بازیگر زن مناسبتره !
از کجا مطمئنی خودکشی کرده که اینقدر راحت حرف میزنی؟
عبدالله
لطفا از لغات فارسی استفاده کنید!!! سوپروایزر یعنی چه که نوشتید؟
احسان
Iran, Islamic Republic of
خدایش بیامرزد
زينب غضنفري
به جاي اينكه سر حاشيه ها و شايعات دعوا كنيد و بهش تهمت بزنيد ، برايش دعا و از خداوند طلب امرزش و رحمت كنيد بنظرم اين كار انساني تره تا.......