جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

روایت خسرو حیدری از ماجرای اخراجش

شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب: 279032
هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در دیدار با سپاهان بی دلیل اخراج شدم ، شاید داور مسابقه هم نمی دانست که من کارت زرد داشتم، چرا که در این صورت به همین آسانی کارت دوم را نمی داد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، خسرو حیدری بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان افزود: محمدرضا خلعتبری بدون توپ روی من خطا کرد ومن عکس العمل کوچکی انجام دادم که مستحق گرفتن کارت زرد هم نبود.

وی گفت: شاید فغانی هم نمی دانست که در صورت نشان دادن کارت من از زمین مسابقه اخراج خواهم شد.

حیدری در خصوص صحبت های رد وبدل شده باخلعتبری پس از اخراج و زدن گل تساوی استقلال گفت: وقتی گل تساوی را زدیم به کنار زمین آمدم و به خلعتبری گفتم که خدا جواب کارت را داد.

وی گفت: در اصفهان هم خلعتبری شیطنت هایی کرد اما به هر حال اخراج من به سپاهان کمک کرد چراکه در صورت 11 نفره بودن نمی گذاشتیم بازی به ضربات پنالتی کشیده شودوکار سپاهان را در طول 90 دقیقه تمام می کردیم.

حیدری در خصوص حضور چهار استقلالی در تیم ملی و بازی کردن آنان مقابل کویت و تاثیر آن دراین بازی گفت: چهار بازیکن ما در تیم ملی 90 دقیقه بازی کردند و در بازی امروز فشار زیادی به آنها وارد شد، بنابراین اگر بازی با سپاهان دیرتر انجام می شد شرایط متفاوت بود.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان عصرامروز شنبه درنیمه نهایی جام حذفی باشگاه های ایران در ضربات پنالتی و با نتیجه 5 بر 4 تیم استقلال تهران را در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور بیش از 65 هزار هوادار از پیش رو برداشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بميرم براي بازيكنان حرف هاي فوتبال