چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

ممنوعیت های تردد جاده ای در ایام نوروز

پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 277841
ممنوعیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کشور، از سوی مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک نیروی انتظامی اعلام شد.
ممنوعیت های تردد جاده ای در ایام نوروز
به گزارش جهان به نقل از تسنیم ، براساس گزارش مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک نیروی انتظامی، تردد انواع تریلرو کامیون به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 روزهای چهارم و پنجم فروردین در محورهای سلفچگان به قم، جاده قدیم کاشان به قم و جاده قدیم تهران به قم ممنوع است.
 
عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراهها، بزرگراهها و جاده های اصلی برون شهری ممنوع است. تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج چالوس و بالعکس و تردد انواع تریلر در محور هراز ممنوع است.
 
تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا روز دوشنبه پنجم فروردین 92 از تهران به طرف آمل و بالعکس ممنوع است. تردد انواع تریلرو کامیون به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز 5 فروردین ماه از تهران به طرف قائم شهر و برعکس ممنوع است.
 
همچنین تردد این وسایل نقلیه به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت یک بامداد پنجم فروردین از قروین به رشت و بالعکس ممنوع است. تردد این وسایل نقلیه از ساعت 7 تا 24 روزهای چهارم و پنجم فروردین در محورهای سلفچگان به قم، جاده قدیم کاشان به قم و جاده قدیم تهران به قم ممنوع است.
 
تردد انواع کامیون های کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی تا ساعت 24 روز پنجم فروردین 92 در محورهای اصلی اصفهان و بوشهر ممنوع است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *