پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲

عکس / عید دیدنی مادر و پسر

چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 277701
علی اکبر رجبی یکی از همان هزاران جوانانی بود که نوروز 1361 را نه با لباس پلو خوری، که با رزم جامه آغاز کرد و در حالی که تنها 21 بهار از عمرش گذشته بود، شربت شهادت نوشید
عکس / عید دیدنی مادر و پسر
به گزارش جهان نيوز، نوروز سال 1361، بسیاری از جوانان کشور، در کنار خانواده های خود نبودند. آنان کنار سفره هفت سین را رها کردند تا در نوروز 1362، خرمشهر هم نوروزی داشته یاشد و مردمش رخت عزا از تن درآورند. فرزندانِ رشید انقلاب، پیام نوروزی امام را در قرارگاه های نظامی شنیدند و چند روز بعد، با غریو الله اکبر، به خطوط جبهه شرک و نفاق حمله ور شدند.
علی اکبر رجبی یکی از همان هزاران جوانانی بود که نوروز 1361 را نه با لباس پلو خوری، که با رزم جامه آغاز کرد و در حالی که تنها 21 بهار از عمرش گذشته بود، شربت شهادت نوشید تا نوروزهای فرزندان امیرالمومنین(ع) همیشه سبز باشد و پرغرور.
عکسی که می بینید، لحظات تحویل سال 1380 در بهشت زهرای تهران است. مادر شهید علی اکبر رجبی، در کنار مزار فرزند خود، انتظار تحویل سال را می کشد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *