جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پرخطرترین مناطق در چهارشنبه سوری

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب: 277593
پرخطرترین و کم حادثه‌ترین مناطق پایتخت در شب چهارشنبه آخرسال اعلام شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در شب چهارشنبه‌سوری سال گذشته در مجموع ۵۲۳۰ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی پایتخت برقرار که منجر به اعزام ۵۰۰ تیم عملیاتی به مناطق مختلف شد.

بر اساس این گزارش، آتش‌نشانان و سایر نیروهای امدادی در مناطق ۱۷، ۱۰ و ۱۱ شهرداری تهران بیشترین عملیات را داشتند و پس از آن نیز مناطق مرکزی شهر از جمله مناطق ۶ و ۷ دارای بیشترین عملیات‌های چهارشنبه‌سوری هستند.

همچنین نیروهای امدادی در مناطق ۲۱، ۲۲، چهار، ۱۵ و ۱۹ کمترین عملیات را داشته‌اند.

بررسی آمارها و تعداد عملیات نیروهای امدادی در شب چهارشنبه‌سوری، سال گذشته بیانگر این است که مناطق دارای بافت شهری قدیمی و فشرده بیش از سایر مناطق در خطر حوادث ناشی از چهارشنبه آخرسال به ویژه حریق هستند که به نظر می‌رسد نیروهای امدادی و انتظامی باید توجه ویژه‌ای به این مناطق داشته باشند.

بر اساس اطلاعات واصله از هفته گذشته تاکنون هیچ مورد حادثه مرتبط با چهارشنبه‌سوری در سطح پایتخت رخ نداده و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان شب نیز حادثه خاصی رخ نداد اما با این وجود تیم های اورژانس، آتش‌نشانی، پلیس و ... در آماده‌باش کامل هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *