جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

12 ماه زندگی در قفس شیر +تصاویر

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۲۹
کد مطلب: 277316
"Alexander Pylyshenko" یک باغ وحش دار از اوکراین است که تصمیم دارد برای مدت یک سال تنها در قفس شیرها و به همراه دو شیر بالغ و بزرگ زندگی کند.
  به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، در باغ وحش که قدم بزنید، قفس شیرها بیش از دیگر بخش های باغ وحش شما را مجذوب می کند و افراد بسیاری را در مقابل آن غرش کنان می بینید که سعی بر تحریک شیری دارند که درقفس خود در حال استراحت است.
 
تمام آن جمعیت تنها منتظر نعره از شیر هستند وقتی شیر اینکار را انجام دهد همه از ترس در جای خود خشک می شوند. حال فرض کنید بخواهید یک سال در قفس این شیرها زندگی کنید و شب ها آنحا بخوابید.
 
 
 
"Alexander Pylyshenko" یک باغ وحش دار از اوکراین است که تصمیم دارد برای مدت یک سال تنها در قفس شیرها و به همراه دو شیر بالغ و بزرگ زندگی کند.
 
او هدف این کار خود را جمع آوری پولی برای گسترش تحقیقات روی شیرهای در حال انقراض می داند. البته این اولین بار نیست که او وارد قفس شیرها می شود در سال 2011 با 35 روز زندگی در کنار آنها توانست رکورد زندگی با یک حیوان وحشی را بشکند.
 
 
 
او برای آنکه بتواند یک سال در کنار شیرها دوام آورد تصمیم دارد به مانند آن ها زندگی کند، در خاک ها بخوابد و گوشت خام بخورد.البته یک دستشویی و حمام در قفس ساخته است تا برای کارهای مختلف از آنجا خارج نشود و تمام وقت در قفس بماند.
 
این دوست دار حیوانات قصد دارد 45 هزار دلار برای رسیدن به آرزویش بدست آورد و برای اینکار از هیچ حرکتی دریغ نخواهد کرد برای مثال تبلیغات تلویزیونی و اینترنتی بخشی از آن است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *