پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۹
۵

رهبر انقلاب معمولاً‌ کدام شبکه‌های رادیو را گوش می‌کنند

يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 277214
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی اظهار داشت : من مکرر دیده ام حضرت آقا را در مسیری که در اتومبیل درحال رفتن هستیم رادیو که باز می شه و استفاده می شه رادیو معارف ورادیو قرآن است ،این دو تا رادیویی است که ایشون معمولاً‌ در طول راه استفاده می کنند.
رهبر انقلاب معمولاً‌ کدام شبکه‌های رادیو را گوش می‌کنند
به گزارش جهان، رییس دفتر مقام معظم رهبری درگفتگو با رادیو معارف تصریح کرد: راه اندازی رادیو معارف از برکات سفر اول حضرت آقا بعد از رهبری ایشان به قم بود و اساساً ‌بنیادش به دستور ولی فقیه بوده که این خیلی امتیازبزرگی است ،از ابتدا با امر ایشون وتقاضای علمای قم و امر ایشان بر ایجاد چنین شبکه ای که خوشبختانه هر چی داره مفید است راه اندازی شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود: من از مشتریان پروپا قرص رادیو معارف هستم مخصوصاً‌قبل از طلوع فجر، یک ساعت قبل از طلوع فجر.  برنامه ها را گوش می کنم و استفاده می کنم.

وی اظهار داشت : من مکرر دیده ام حضرت آقا را در مسیری که در اتومبیل درحال رفتن هستیم رادیو که باز می شه و استفاده می شه رادیو معارف ورادیو قرآن است ،این دو تا رادیویی است که ایشون معمولاً‌ در طول راه استفاده می کنند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری تاکیدکرد: خوشبختانه رادیو معارف سهم عمده ای در شناختن شخصیت های عظیم دینی دارد وباید بیشتر در این راه تلاش کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی همچنین در ادامه افزود: مخاطبان رادیو معارف منحصر در داخل کشورنیست و در بسیاری از کشورها شنیده می شود و خوشبختانه فرکانسش خیلی خوب است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا رادیوی خوبیست ، هم معارف و هم قرآن ، اما برخی از رادیوها آنچنان موسیقی دارند که واقعا آدم تعجب میکنه ، و این سوال پیش میآید که در این رادیوی جمهوری اسلامی ایران ، نه تنها رد پایی از احکام اسلام نیست ، بلکه بعضا زیر پا هم گذاشته میشوند و حتی ردپایی از اصالت ایران را هم ندارند.
مرادی پور
Iran, Islamic Republic of
احسنت ، بسیارمطلب خوبی بود برای من. من هم مثل رهبر بزرگوار هر روز صبح قبل ازشروع کار در طول مسیر این رادیو را گوش میکنم خیلی رادیوی مفیدی است خوب است
من مدتهاست که رادیو معارف و رادیو قرآن رو گوش میکنم...
اما انصافا رادیو معارف در کلاس بسیار بالاتری کار میکند...
از لحاظ حفظ شئونات و جو گیر نشدن
از لحاظ ارائه محتوای غنی
از لحاظ دعوت از اساتید مسلم و دانشمند

به نظر من رادیو قرآن کمی با آموزه‌های اصیل دینی فاصله دارد.... اما رادیو معارف جزئیاتی را رعایت میکند که برای بنده بسیار ارزشمند است
Iran, Islamic Republic of
رادیو معارف و رادیو قرآن در منطقه سیستان دریافت نمیشود.
منطقه " دارالولایه " محروم است!
خدايا شكرت
Iran, Islamic Republic of
بنده يكي از كارمندان راديو معارف هستم
افتخار مي كنم كه در چنين راديويي با سطح معرفتي بالا فعاليت مي كنم. و البته چندين برابر خوشحالم كه حضرت آقا شنونده راديو معارف هستند. جهت اطلاع؛ ميزان رضايت شنوندگان راديو معارف بالاي 90درصد مي باشد. الحمدالله