سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۶
۳

علاقمندی رونالدو به یادگیری قرآن مجید

جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب: 276935
هافبک آلمانی رئال مادرید از علاقه کریستیانو رونالدو به یادگیری قرآن کریم خبر داد.
 به گزارش جهان  خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، شبکه تلویزیونی رئال مادرید عربی به نقل از سایت اسلامی "باکسبانجام" اندونزی خبر داد که مسوت اوزیل به هنگام تنها شدن با رونالدو برای او قرآن تلاوت می کند و ستاره پرتغالی رئال مادرید به دقت گوش می کند و این کار را دوست دارد.
 
این سایت اندونزیایی به نقل از اوزیل نوشت: وقتی که با رونالدو تنها می شوم برای او قرآن می خوانم و او از این کار من استقبال می کند. رونالدو همواره از من می خواهد که چگونگی خواندن قرآن را به او یاد دهم. الان او می تواند بعضی از حروف را از هم تشخیص دهد. او سوره "فاتحه" را بیشتر از دیگر سوره ها دوست دارد.
 
در حال حاضر کریستیانو رونالدو با ارینا شایک مدل روسی زندگی می کند. شایعه شده است که نامزد او از خانواده مسلمان چچنی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وای آخه علاقه ی رونالدو به فراگیری و شنیدن قرآن باید مارو الان خوشحال کنه ذوق مرگ شیم؟؟!! اجنبی پرستی بسه شاید رونالدو به خیلی چیزها علاقه داشته باشه اه اه اه بسه
Iran, Islamic Republic of
تهمینه میلانی گفت که ما عقده ای هستیم!!!
باورتون نشد!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
/....