شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

سامسونگ رسما Galaxy S4 را معرفی کرد

جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 276932
شرکت سامسونگ سرانجام پس از مدت‌ها انتظار بهترین گوشی هوشمند خود موسوم به Galaxy S4 را به طور رسمی معرفی کرد و توضیح داد "این گوشی به‌گونه‌ای طراحی شده است تا شما را به آنچه در زندگی‌تان وجود دارد نزدیک‌تر کند و همه دنیای شما را کنارهم قرار دهد".
 به گزارش جهان به نقل از سلولار – نیوز، این گوشی هوشمند همان‌طور که از قبل شایعه شده بود نمایشگر لمسی 5 اینچی دارد و نخستین گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود که روی آن نمایشگر 5 اینچی از نوع  Full HD Super AMOLED را در خود جا داده و فناوری محافظ جدید Gorilla Glass 3 روی آن را پوشانده است.
 
برای گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ دوربین دیجیتالی 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که در اصل یک دوربین دوگانه محسوب می‌شود و به‌ صورت همزمان امکان می‌دهد تصاویر پشت و جلوی گوشی را تهیه کنید.
 
برای این گوشی قابلیت جدیدی با نام Dual Video Call در نظر گرفته شده است که به کاربران امکان می‌دهد هنگام برقراری تماس‌های تصویری به مخاطب نشان دهند در حال مشاهده چه تصاویری هستند. این شرکت توضیح داده است که قابلیت یاد شده تنها در زمانی که در حال صحبت با دوستان و خانواده هستید کار می‌کند و برای مثال اگر با مدیر خود صحبت کنید این قابلیت مسدود خواهد بود.
 
این گوشی هوشمند از شبکه مخابراتی LTE و 6 باند مخابراتی دیگر به همراه HSPA+ با سرعت 42 مگابایت در ثانیه پشتیبانی می‌کند.
 
گوشی هوشمند Galaxy S4 همچنین فناوری ویژه‌ای در خود جا داده است که مسیر حرکت چشم کاربر روی نمایشگر را دنبال می‌کند و زمانی که شما در حال مطالعه یک متن هستید و به پایین صفحه می‌رسید به صورت خودکار صفحه را به بالا حرکت می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *