کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مراجع در خانه‌شان را به روی احمدی‌نژاد بسته‌اند

25 اسفند 1391 ساعت 11:21

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران درباره حادثه روز 22 بهمن در قم ،اعطای مدال به مشایی و... سخن گفت.


به گزارش جهان، حجه الاسلام جعفر شجونی در آغاز درباره فیلم تطبیقی چهره اخلالگران حادثه قم در گفت وگو با فردا گفت:  من نمی دانم چه کسانی در سخنرانی آقای لاریجانی مهر و لنگه کفش پرتاب کردند اما این نوع کارها توسط هر جریان و گروهی که انجام شود محکوم است.
 
وی با اشاره به علت این نوع رفتارها از سوی حامیان جریان های سیاسی گفت: این نوع رفتار اگر چه توحیه پذیر نیست اما به دلیل رفتار غیرمنطقی روسای قوا در مجلس صورت گرفت. اما منصفانه نیست جریان های سیاسی با این نوع رفتارها دشمن را شاد کنند.
 
شجونی در ادامه افزود: بهتر است برخی آقایان جلوی دهانشان را بگیرند و بدون دلیل کسی را متهم نکنند تا یکسری افراد که به دنبال بهانه برای ایجاد تشنج می گردند این عکس العمل ها را نشان  ندهند. من فیلمی که ارتباط این گروه را با جبهه پایداری نشان می دهد را ندیده ام اما به نظر می رسد این نوع اغتشاشات از قبل هماهنگ شده است. 
 
وی با تاکید بر رفتار غلط رییس قوه مجریه تاکید کرد: سیاسیون نباید با اهانت به اهداف خود برسند. آقای رییس جمهور نباید جاسوسی می کرد و فیلم کسی را می گرفت و آبروی افراد را می برد.
 
وی تصریح کرد: من از این آقایان می پرسم چرا دل رهبری را با این اعمال می آزارید و خون می کنید؟ وقتی بزرگان سیاست این طور با یکدیگر لجبازی می کنند چه توقعی از مردم دارند البته مردم دلشان برای نظام بسیار بیشتر می سوزد.
 
وی با یادآوری عکس العمل امام راحل (ره) در برابر فتنه های دشمن اظهار داشت: امام راحل(ره)، در مقابل فتنه های دشمن می گفتند من الان شما را نصیحت می کنم اما اگر تکرار شود، دست های فتنه گران را قطع می کنم.بیان مقام معظم رهبری هم این طور بود.  ایشان در واکنش به این اتفاق فرمودند من فعلا نصیحت می کنم، یعنی اگر تکرار کنید فریاد می زنم. 
 
حجت الاسلام شجونی در ادامه ، با انتقاد از رفتارهای رییس جمهور در حمایت از جریان انحرافی افزود: این چه حرکاتی است که دولت می کند، چه دلیلی وجود دارد که به مشایی مدال فرهنگی داده شود، به قول روزنامه اطلاعات باید مدال بی فرهنگی به مشایی داد. مگر مشایی چه گلی به سر مردم زده است که لیاقت مدال داشته باشد. این همه مراجع به خاطر آقای مشایی در خانه شان را به روی احمدی نژاد بستند.
 
وی در پایان افزود:  شورای نگهبان حتما صلاحیت این آقا را برای انتخابات رد خواهد کرد. در مملکت 75  میلیونی ما که همگی علاقه مند به نظام هستند این فرد را تایید نمی کنند. غیر ممکن است این افراد حرفشان را به کرسی بنشانند. مگر ممکن است مشایی رییس جمهور شود؟ این افراد جایگاهی در ملت ندارند چون منحرف هستند،اینها باید توبه کنند.


کد مطلب: 276870

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/276870/مراجع-خانه-شان-روی-احمدی-نژاد-بسته-اند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com