جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲

بانوی اول رژیم صهیونیستی کیست؟ +عکس

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۲۸
کد مطلب: 276564
سارا نتانیاهو از این دست زنان به شمار نمی رود.وی به خاطر خشونت، بی ادبی و تندخویی اش شناخته شده است.
بانوی اول رژیم صهیونیستی کیست؟ +عکس
به گزارش جهان،‌ " اسرائیل" عنوان عمومی کشوری مجعول در اراضی "فلسطین" است. بیش از همه از " اسرائیل" به رژیم غاصب صهیونیستی به پایتختی شهر "تل آویو" (Tel Aviv) تعبییر می شود.  
     

"تل آویو" (Tel Aviv)

این کشور جعلی، در ساحل شرقی دریای مدیترانه واقع شده و در شمال با لبنان، در شمال شرقی با سوریه، در شرق با اردن و در جنوب غربی با مصر مرز مشترک دارد.
اسرائیل هم‌چنین در شرق با کرانه باختری رود اردن و در جنوب غربی با نوار غزه مجاورت دارد.
     
    

کشور جعلی اسراییل (Israel)

زنان اسراییل:
از زمان برپایی رژیم اشغال گرقدس در سال 1948 میلادی، اسرائیل دختران و زنان را در زمینه های نظامی، سری و جاسوسی حتی از طریق مسائل جنسی جهت تحقق اهداف خود به  کار گرفته و هیچگاه تعداد دختران سرباز در هر واحد نظامی از 15 نفر کمتر نمی باشد.




 
نکته قابل ذکر این که زنان مجرد باید به خدمت اعزام شوند و اسرائیل تنها دولت موجود در جهان است که نظام خدمت اجباری را برای زنان مقرر داشته است.

 
با توجه به شواهد به دست آمده زنان اسرائیلی  نقش قابل توجهی در  عرصه نظامی دارند.

 
با توجه به این که زنان مسئولیت تربیت نسل آینده را دارند علی القاعده وارد نمودن آنان به عرصه نظامی تبعات خاص خود را در بر داشته و موجب می شود تا نسل یهود به طور غیر مستقیم تحت تاثیر آموزه های نظامی قرار گیرند.

 

بانوی اول:
در حال حاضر خانم "نتانیاهو" بانوی اول اسرائیل است.

 
عرصه تاثیر گذاری وی بیشتر از آن که مانند سایر بانوان اول منطقه در سطح فعالیت های فرهنگی مانند حمایت از آموزش و پرورش و بهداشت و... باشد، در لایه های سیاسی و مدیریتی کلان و عزل و نصب های نخست وزیری و کابینه این رژیم بوده است.

 
این امر اگر چه موجب نارضایتی احزاب سیاسی رژیم صهیونیستی شده است، اما از منظر بسياری از اسرائيلی ها خانم "نتانیاهو"، موثرترين مشاور نخست وزير قلمداد می شود.

 
بر این اساس خانم "نتانیاهو" حضور پرده نشین در عرصه سیاست را به حضور مستقیم در عرصه های مدیریتی خُرد و آموزشی و به عهده گرفتن مسئولیت های محوله سازمان ملل و سایر تجویزات این سازمان ترجیح داده است.







    
بررسی کلی:
رژیم غاصب صهیونیستی منطبق بر آموزه های یهود، زن را جنس دوم دانسته و بر استفاده ی حداکثری از ایشان برای تامین مقاصد خویش می باشد.

مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هاشم منتقد
United States
خیلی زرد هستید.
واقعا برای جذب بیننده باید با یک همچین موجودی حس همذات‌پنداری ایجاد کنید.
حیوونکی‌. آخی. روزنامه ها مسخره‌اش کردن. آخ آخ آخ. اشکال نداره. باید به شوهرش بگه چند تا بچه‌ سر ببره تا آروم بشه.
بد نیست خبری که می خواهید منتشر کنید اول از خود بپرسید این خبر فایده اش چیست؟
هر چیزی ارزش انتشار ندارد!