جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

استکبار از تشکیل حزب‌الله لندن می‎ترسد

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 276474
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استکبار امروز به وضوح اعلام می‌کند ما از حزب‌الله لبنان ترسی نداریم وحشت ما از بیداری اسلامی و به راه افتادن حزب‌الله لندن است.
استکبار از تشکیل حزب‌الله لندن می‎ترسد

به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی صبح امروز در جلسه مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیجیان مدافعان واقعی نظام، انقلاب و ارزش‌های اسلامی هستند.

وی ضمن بیان ویژگی‌ها، شباهت‌ها و تفاوت‌های فتنه‌های دهه‌های گذشته انقلاب با فتنه دهه 90 دشمنان علیه ایران اسلامی ادامه داد: مردم ایران ثابت کردند که تحمل گرسنگی، تشنگی و تحریم‌ها را دارند، ولی تحمل تهدید، اهانت به مقدسات و جسارت به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی از طرف دشمنان را ندارند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: تنها راه دفاع از اسلام و نظام دینی ایستادگی و مقاومت است که امروزه این فرهنگ دینی باید در بین نسل جوان نهایدنه شود.

حاجی‌صادقی با اشاره به دو نکته در ارتباط با فتنه آینده دشمن علیه انقلاب اسلامی گفت: نکته نخست این است که  واقعیت دارد که جنگ ما با استکبار هرگز پایانی ندارد و نباید انتظار داشته باشیم که روزی با استکبار و آمریکا سازش و آشتی کنیم.

وی اضافه کرد: استکبار می‌داند که با ماهیت و مبنای اسلامی انقلاب و مردم ایران سازگاری ندارد و ما نیز هرگز اصول غیر اسلامی و ضد فرهنگی آنها را پذیرا نیستیم.

این مسئول با بیان اینکه استکبار اعتراف کرده که انقلاب اسلامی طی سه دهه از عمرش مرگ تدریجی ما را رقم زده، افزود: استکبار در اوایل انقلاب به این فرمایش امام(ره) مبنی بر اینکه «ما سنگرهای کلیدی دنیا را یکی یکی فتح خواهیم کرد» می‌خندیدند، ولی امروزه به وضوح اعلام می‌کنند ما از حزب‌الله لبنان ترسی نداریم وحشت ما از بیداری اسلامی و به راه افتادن حزب‌الله لندن است.

حاجی‌صادقی اذعان داشت: نکته دوم در ارتباط با فتنه آینده دشمن این است که ما فتنه‌های زیادی را تجربه کردیم و فتنه در کلام امام علی(ع) به معنای تاریک کننده است لذا باید از هم اکنون هوشیار بوده و بینش سیاسی و اسلامی خود را در راستای خنثی‌سازی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان افزایش و تقویت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *