جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

تمدن: نیکزاد وزیری مافوق صوت است

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 276323
استاندار تهران با اشاره به اینکه تاپایان سال هرروز 5 هزار واحد مسکن مهر در استان تهران افتتاح می شود، نیکزاد را وزیر مافوق صوت نامید.
به گزارش جهان به نقل از مهر مرتضی تمدن استاندار تهران در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح سپاه در شهریار و افزایش ظرفیت محور چیتگر - شهریار، با اشاره به اینکه تاپایان سال هرروز 5 هزار واحد مسکن مهر در استان تهران افتتاح می شود، گفت: 4 میلیون و 200 هزار واحد در 8 سال گذشته در کشور ساخته شده است و یا در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه نیکزاد وزیری مافوق صوت است، گفت: نیکزاد در همه روزهای تعطیل و غیر تعطیل فعالیت می کند و شب و روز نمی شناسد.

همچنین مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه افتتاح تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه در شهریار، 12 چراغ راهنمایی و رانندگی را حذف کرد، گفت: حدود 52 هزار واحد مسکن مهر قبل از سال جدید در استان تهران به افتتاح می رسند.

فریبرز واحدی در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح سپاه در شهریار و افزایش ظرفیت محور چیتگر - شهریار، اظهار داشت: ورودی شهرستان شهریار با ترافیک زیادی مواجه بود که با افتتاح این تقاطع غیرهمسطح، 12 چراغ راهنمایی و رانندگی در این مسیر حذف شد.

وی با بیان اینکه این پروژه از سوی شهرداری آغاز شده بود، گفت: به دلیل وجود معارضان و عدم تامین منابع مالی، پروژه راکد مانده بود که از فروردین ماه امسال از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه این پروژه در کمتر از 9 ماه به پایان رسید، افزود: این پروژه با کمترین منابع و در کمترین زمان ممکن از سوی پیمانکار به اجرا رسید در حالیکه هنوز بدهی به پیمانکار پرداخت نشده است.

واحدی با اشاره به اینکه هزینه اجرای پروژه 7 میلیارد تومان بوده است، گفت: 12 میلیارد تومان هم بابت رفع معارضان و مشکلات موجود هزینه شد که در نهایت با 19 میلیارد تومان پروژه به اجرا رسید.

وی با اشاره به تعریض محور چیتگر - شهریار، اظهار داشت: از اواخر سال 90، تعریض این محور انجام گرفت و در حال حاضر این محور از قلعه حسن خان 6 خطه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به افتتاح امروز 11 هزار و 700 مسکن مهر در استان تهران با اعتبار 450 میلیارد تومان، بیان کرد: حدود 52 هزار واحد دیگر هم قبل از سال جدید در استان تهران به افتتاح می رسند.

واحدی ارزش پروژه های حوزه حمل و نقل که امروز به بهره برداری رسید را 30 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تقاطع غیرهمسطح سپاه از پروژه های مهرماندگار بود که باید به سرعت به پایان می رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


توی دولت تعریف از همدیگه رسم شده