پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

نهاد ریاست‌جمهوری هم آجیل نخرید!

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 276205
در چند سال گذشته در سبد کالاهای بن ارزاق نوروز، آجیل نیز در نظر گرفته می‌شد، اما امسال و با گرانی‌های کاذب پیش آمده، آجیل از این سبد کالایی حذف شده است.
به گزارش جهان، روزنامه آرمان نوشت:  شنیده شد که نهاد ریاست‌جمهوری مانند همه ارگانهای دولتی و خصوصی دیگر برای کمک به معیشت کارکنان خود بن ارزاق اساسی بین آنان توزیع می‌کند که در چند سال گذشته احتمالا مثل همه دستگاه‌های دیگر، آجیل نیز در فهرست سبد کالایی نوروز قرار داشت، اما امسال گرانی بی سابقه آجیل، به‌ویژه پسته باعث پیش آمدن مباحثی درباره تحریم خرید آجیل عید بین مردم شده بود.
 
نهاد ریاست‌جمهوری تقریبا هر سه ماه یکبار بن ارزاق اساسی مثل برنج و گوشت و روغن بین کارکنان خود توزیع می‌کند که در چند سال گذشته در سبد کالاهای بن ارزاق نوروز، آجیل نیز در نظر گرفته می‌شد، اما امسال و با گرانی‌های کاذب پیش آمده، آجیل از این سبد کالایی حذف شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مهم اینست که سازمان ... که باید خود ناظر باشد به کارکنانش 2 کیلو آجیل داده است. پس حق دارند که درد مردم را نفهمند !!!!
مثلا که چی اینهمه تبلیغات روی تحریم آجیل؟ آیا آجیل مهمتراست یا مسکن این انرژی که دولت روی کنترل آجیل گذاشته اگر روی اقلام اساسی زندگی مردم مثل لباس ، مسکن و گوشت میذاشت بهتر نبود؟