پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

دادگاه پرونده کهریزک همچنان غیرعلنی

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب: 275966
سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران درباره برگزاری علنی یا غیرعلنی دادگاه پرونده قضات کهریزک در جلسات آتی گفت:این دادگاه همچنان غیر علنی برگزار می شود.
به گزارش جهان،ˈ محسن افتخاریˈ عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تصمیم قبلی هیات قضایی پرونده قضات کهریزک مبنی بر برگزاری غیرعلنی دادگاه هنوز پابرجاست.

سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران ادامه داد: برهمین اساس، دومین جلسه محاکمه متهمان پرونده قضات کهریزک، فردا - یکشنبه - به صورت غیر علنی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، دومین جلسه دادگاه قضات پرونده کهریزک فردا - 20 اسفند ماه جاری - در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی برگزار می شود.

جلسه محاکمه متهمان پرونده قضات کهریزک، هشتم اسفند به صورت غیر علنی و با حضور متهمان و شکات پرونده برگزار شد.

طبق اعلام مسوولان دستگاه قضایی، در جلسه نخست فقط شکات شکایت های خود را مطرح کردند و قرار است در جلسه فردا - یکشنبه - متهمان به دفاع از خود بپردازند.

ˈس.مˈ، ˈع.حˈ و ˈح.ز.دˈ سه متهم این پرونده هستند که دادستانی تهران ششم اسفند ماه جاری با صدورکیفرخواست پرونده کهریزک،مشارکت در بازداشت غیرقانونی و معاونت در تنظیم گزارش خلاف واقع، را اتهامات این سه نفر عنوان کرد.

غلامحسین محسنی اژه ای دادستان کل کشور چند روز پس از برگزاری نخستین جلسه دادگاه یاد شده در حاشیه سفر رییس قوه قضاییه به استان گلستان گفته بود که اتهام معاونت در قتل برای یکی از متهمان پرونده در کیفرخواست صادره مطرح و به متهم نیز تفهیم شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *