سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

خبر خوش رئیس پلیس برای مردم

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 275917
سردار احمدی مقدم در پاسخ به سوال خبرنگاري در خصوص خبر خوش فرمانده نيروي انتظامي به مردم در آستانه سال جديد، گفت: دستگيري مجرمان، متجاوزان و خدمتگزاري براي احقاق حق مردم خبرهاي خوشي براي مردم است.
فرمانده نیروی اتظامی با اشاره به اینکه صنوف خدماتی و پذیرایی در آستانه نوروز محدودیت زمانی ندارند گفت: هدف متهمان از ارسال پیامک بخشیدن خلافی یک شوخی بود.
 
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار”اسماعيل احمدي مقدم" در حاشيه مراسم صبحگاه عمومي نيروي انتظامي، اظهارداشت: دشمن از ابتداي تابستان امسال، جنگ رواني و تحريم هاي به قول خود ويرانگر را اعمال كرد تا اذهان مردم را متوجه مسئولان نظام كند‎؛ آنها با اعمال فشارها و تهديدات به دنبال انفجار اجتماعي و اقتصادي در ايران بودند كه به هدف خود نرسيدند.
 
وي در ادامه با بيان اينكه آثار مثبتي از تحريم ها را در اقتصاد كشور شاهد هستيم‏، گفت: جريان ورود قاچاق كالا به داخل كشور 80 الي 90 درصد كاهش پيدا كرده است.
 
فرمانده ناجا با بيان اينكه رونق بخش هاي اقتصادي، متاثر از عدم ورود كالاي قاچاق به كشور بوده است، گفت: هرچه به پايان سال نزديك مي شويم‏، شاخص هاي اقتصادي در حال مثبت شدن است.
 
سردار مقدم با اشاره به كنترل بازار از سوي دولت، خاطرنشان كرد: نقش دولت در اقتصاد به شدت كاهش پيدا كرده و بخش خصوصي و مردمي برجسته و پررنگ تر شده است‏‎؛ هر چند مردم فشارها را تحمل كردند اما خوشبختانه دولت توانست بخشي از فشارها را جبران كند. دشمن هنگامي كه ديد به نتيجه نمي رسد، ضرب آهنگش در زبان تهديد كاهش يافت كه مي توان آن را در مذاكرات قزاقستان حس كرد.
 
سردار مقدم تاكيد كرد: بايد بر روي توانايي، همبستگي هاي ملت، استفاده از پتانسيل و ظرفيت مردمي حساب كنيم. هرگاه اوضاع اقتصادي از تعادل خارج شد قطعاً سوء استفاده گران و فرصت طلب ها از آب گل آلود ماهي مي گيرند.
 
سردار مقدم با بيان اينكه؛ خوشبختانه آرامش تا حد زيادي به بازار بازگشته و نرخ ها در حال تثبيت است، ادامه داد: سوداگري ها در بازار در حال كاهش است كه مي توان به فاصله قيمت خودرو و سوء استفاده هاي صورت گرفته در اين زمينه اشاره كرد.
 
وي افزود: رانت هاي بزرگي بين قيمت كارخانه و بازار وجود داشت كه اكنون در حال برچيده شدن است، اميدواريم با ادامه اين مسير و تثبيت قيمت ها، اقتصاد به مسير سازنده خود بازگردد.
 
اين مقام ارشد انتظامي كشور در باره ساعت كار صنوف در روزهاي پاياني سال، گفت: صنوف خدماتي و پذيرايي كه به مردم سرويس مي دهند، محدوديت ساعت كار ندارند؛ پليس در اين زمينه نه تنها محدوديتي ايجاد نمي كند بلكه امنيت معابر و تسهيلات عبور و مرور را پيش بيني كرده است.
 
فرمانده ناجا درباره هدف انتشار پيامک بخشيده شدن خلافي خودرو از سوي عاملان آن‏، گفت: مراحل تحقيق هنوز به اتمام نرسيده است؛ به نظر مي رسد متهمان پرونده نيت خرابكارانه نداشته بلكه قصد آنها شوخي بوده ؛ هر چند كه اقدام آنها زحمت براي پليس به همراه داشت.
 
سردار مقدم با تاكيد براينكه نبايد از ابزار و رسانه هاي جديد سوء استفاده كرد؛ افزود: شوخي با افكار عمومي، ايجاد اميدواري بي جهت در بين مردم كه با نارضايتي همراه است و ‌سامانه هاي دولتي را مورد هجوم قرار دادن كه خسارت هاي زيادي را به دنبال دارد از پيامدهاي اين سوء استفاده به شمار مي آيد.
 
فرمانده ناجا به مزاحمت هاي تلفني برخي در اوايل راه اندازي تلفن اشاره كرد و گفت: اميدواريم فرهنگ استفاده از پيامك و ابزارهاي جديد ارتباطي در جامعه نهادينه شود.

سردار مقدم در پاسخ به سوال خبرنگاري در خصوص خبر خوش فرمانده نيروي انتظامي به مردم در آستانه سال جديد، گفت: دستگيري مجرمان، متجاوزان و خدمتگزاري براي احقاق حق مردم خبرهاي خوشي براي مردم است.

وي افزود: با مشاهده صحنه هاي فيلم و يا عكس پرونده ها، تا چند روز ناراحت هستم و ذهنم درگير مي شود اما خوشبختانه پرونده هاي تلخ، خيلي زود به نتيجه مي رسند.

فرمانده ناجا با اشاره به اينكه قدرت كشف كارآگاهان پليس، بسيار بالا است، تصريح كرد: نمي توانيم تمامي جرائم را با يك حساسيت تعقيب كنيم ولي اگر بر روي يك جرم تمركز نمائيم احتمال كشف آن بسيار زياد است.

سردار مقدم بر گسترش توان فني، علمي و حرفه اي در نيروي انتظامي تاكيد و تصريح كرد: كشف سريع موجب بازدارندگي از وقوع جرم مي شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *