جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آماده باش کامل ارتش اسرائیل در مرز سوریه

جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب: 275804
منابع خبری از آماده باش کامل ارتش رژیم صهیونیستی در مرز فلسطین اشغالی با سوریه خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از فارس : خبرگزاری رویترز، نیروهای اسرائیلی و نیروهای سازمان ملل امروز جمعه همچنان در مرز بین سوریه و بلندی‌های اشغالی جولان در حال آماده باش کامل هستند.

این آماده باش درپی آن صورت گرفت که افراد مسلح مخالف نظام سوریه ۲۱ نیروی پاسدار صلح سازمان ملل مستقر در بلندیهای اشغالی جولان را روز چهارشنبه ربودند.

برپایه این گزارش، امکان مشاهده ستون‌های دود بر فراز روستای الجمله در بخش سوری مرز همراه با شنیدن صدای انفجارهای پراکنده وجود داشت.

افراد مسلحی که نیروهای پاسدار صلح را در نزدیک بلندی‌های جولان اشغالی ربوده اند؛ گفتند که مذاکراتی برای آزادی آنها جریان ندارد و هیچ اشاره‌ای به آزادی آنها در آینده نزدیک نکردند.

برپایه این گزارش، در همین حال، رژیم اسرائیل روز پنجشنبه ابراز اطمینان کرد که سازمان ملل می تواند آزادی نیروهای پاسدار صلح را تامین کند و در این بحران دخالت نخواهد کرد.

رژیم صهیونیستی در جنگ سال ۱۹۶۷ میلادی بلندیهای جولان سوریه را اشغال کرد و نیروهای پاسدار صلح بر خط آتش بین سوریه و بلندیهای اشغالی از حدود چهار دهه نظارت می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *