شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۲

غرب فهمید قطعنامه‌ها 'کاغذپاره‌' بود برخی در داخل هنور نفهمیده‌اند

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 275452
دستیار ارشد رئیس جمهور گفت: طرح اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب راهکاری مناسب برای عبور از تحریم‌هاست.
غرب فهمید قطعنامه‌ها
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سیدمجتبی ثمره‌هاشمی دستیار ارشد‌ رئیس جمهور گفت: کسی منکر تاثیر تحریم‌ها بر معیشت ملت ایران نیست و آن را تکذیب نمی‌کند اما آنچه مهم است، بکارگیری راهکارهایی برای عبور از تحریم‌ها و مشکلات است که طرح اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب در این راستاست.

وی ادامه داد: کاغذ پاره بودن قطعنامه‌ها بدین معنی است که ملت ایران با عزت، شجاعت و بزرگی که دارد در مقابل تهدیدها ایستادگی کرده و تحریم ها را مانع پیشرفت، تعالی و دفاع از ارزش‌ها نمی‌داند لذا از آنها عبور می‌کند.

دستیار ویژه رئیس جمهور در پاسخ به عده‌ای که سخن رئیس جمهور را مبنی بر کاغذ پاره بودن قطعنامه‌ها به سخره گرفته‌اند، خاطر‌نشان کرد: این عده به نوعی به دنبال القای این مطلب هستند که می‌بایستی قطعنامه‌ها، تهدیدها و تحریم‌های دشمن را خیلی جدی گرفت و مورد توجه قرار داد.

ثمره هاشمی افزود: این عده به تعبیر دیگری قصد خالی کردن دل مردم را دارند و حرف حسابشان این است که ما نمی‌توانیم در مقابل تهدیدهای دشمن ایستادگی کرده و فشارها را تحمل کنیم، ‌اما رئیس جمهور با شناختی که از ایستادگی و غیرت ملت ایران سراغ داشت و ظرفیت‌های موجود کشور را می‌دانست، گفته بود که قطعنامه‌ها برای ایرانیان کاغذ‌پاره‌ای بیش نیست و آن را پشت سر خواهند گذاشت؛ چیزی که تحریم‌کنندگان به آن رسیده‌اند اما متاسفانه در داخل برخی این را هنوز نفهمیده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نخیر ما از دشمن نمیترسیم ولی از گفتمان امثال مشایی بسیار بیشتر میترسیم!
دشمن در دشمن بودنش یک رنگ است ولی بعضا کسانی که ادعای دوستی با ولایت فقیه رو دارن در دوستیشون چند رنگی هست!! از این میترسیم دستیار جان
علی
Iran, Islamic Republic of
اونی که باید مورد توجه قرار میداد شما بودید تا بلکه بتوانید آثار تحریم را کم کنید که متاسفانه اینکاره نبودید .