پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۵
۴

پورشه‌هاي وارداتي با ارز دولتي و خانم 'ب'

پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 274442
اعضاي كميسيون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی درباره واردكننده 500خودرو پورشه با ارز دولتي، گفت: متاسفانه وقتي پاي برخي اطرافيان. . . به ميان مي‌آيد بايد با كمي‌احتياط به موضوع رسيدگي كرد.
پورشه‌هاي وارداتي با ارز دولتي و خانم
به گزارش جهان، عزت‌الله يوسفيان‌ملا درپاسخ به سوال شفاف درخصوص اينكه پيگيري‌هاي ما نشان داد واردكننده 500خودرو پورشه با ارز دولتي، فردي به نام «م. ح» است. آيا شما اطلاعي از اين موضوع داريد؟ گفت: متاسفانه وقتي پاي برخي اطرافيان. . . به ميان مي‌آيد بايد با كمي‌احتياط به موضوع رسيدگي كرد.

ما اطلاعات دقيقي از فرد واردكننده اين خودروها نداريم اما خبرهايي از اين فردي كه شما مي‌گوييد شنيده‌ايم. البته خبرهايي هم از همكاري خانم«ب» داريم كه نمي‌دانيم درست است يا خير. وي افزود: رانت‌ها هميشه مالي و پولي نيست. بلكه رانت، دسترسي به اطلاعات هم يكي ديگر از مشكلات ماست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عجب خبري هيچيش معلوم نيست. ادم ياد ليست تو جيب اقاي احمدي نژاد مي افته
بابا به داد این مردم برسید
با این اسما دارین به خیلیا اتهام میزنین
یا اسم نیارین یا درست اسم بیارین
هزار نفر اول امسشون ب هست و طبق خبر شما متهم هستن!
رضايي
Iran, Islamic Republic of
مگر ميشود در اين كشور كه هواپيماي بدون سرنشين متجاوز امريكايي را سالم به غنيمت مي گيرند از وارد كنند 500 پورشه در روز روشن در حاليكه تعداي از آنها هم شماره شده و در راهنمايي و رانندگي اطلاعاتش ثبت شده شما بي اطلاع باشيد ؟‌
عذر بدتر از كناه مي آوريد . مردم شهيد داده با بدبختي و بيچارگي در شرايط وخيم گراني و تحريم رويشان را با سيلي سرخ نگه داشته و مكرر شرمنده زن و بچه هايشان ميشوند و آنوقت يك عده از خدا بي خبر سود جو پورشه وارد مي كنند ؟؟ مشت نمونه خروار است بك نمونه اش كه همين پورشه ها باشد بر ملا شده !!‌
لا اقل يك چيزي وارد مي كردند كه به درد مملكت بخورد يك چيزي توليد كنند .اين پورشه ها فقط نفرت توليد مي كند نسبت به مسامحه كنندگان .