پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

عجیب و غریب ترین رکوردها +تصاویر

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 273577
بسیاری از افرادی که قابلیت های مختلف دارند همیشه در تلاشند تا به نوعی قابلیت های خودشان را به رکوردهای جهانی تبدیل کرده و آن را وارد کتاب رکوردهای گینس کنند.
به گزارش جهان به نقل از  باشگاه خبرنگاران، رکوردهای مختلفی روزانه در مقابل چشمان مسئولین گینس به ثبت می رسد اما برخی از آن ها بسیار شگفت انگیز و یا عجیب و غریب هستند. این رکوردها گاهی اوقات تنها یک باربه ثبت می رسند چرا که افراد زیادی نیستند که توانایی تکرار آن را داشته باشند.
 
شلیک شیر از چشم
 
 
 
در سال 2004 یک مرد ترکیه ای به نام "محمد یلمیز" یک رکورد منحصر به فرد را به نام خودش ثبت کرد. او توانست یک مقدار شیر را از چشمانش به سمت لیوانی در فاصله دو متر و 70 سانتی متری پرتاب کرد و این رکورد عجیب را به نام خودش ثبت کرد. این جوان 28 ساله ابتدا شیر را از بینی خود به چشمش رساند و سپس آن را به بیرون پرتاب کرد.
 
بزرگترین تومور خارج شده از بدن
 
 
 
در سال 2010 پزشکان آرژانتینی دست به کار خطرناکی زدند و توانستند پس از چهار ساعت عمل طاقت فرسا یک تومور 24 کیلوگرمی را از بدن یک خانم خارج کنند. این خانم 54 ساله که نامش اعلام نشده است نزدیک به 18 ماه این تومور را با خودش حمل می کرده است و البته پس از این عمل توانست یک زندگی شاد را آغاز کند. این تومور بزرگترین غده ای است که تا به حال از یک انسان خارج شده است.
 
خوردن بیشترین مغزگاو
 
 
 
یکی از معروف ترین رکورددارهای ژاپنی به نام " تاکرو کوبایاشی" چندین سال است که در مسابقات خوردن شرکت می کند و رکوردهای مختلفی را به ثبت می رساند. او نزدیک به 6 سال است رکورد خوردن هات داگ را در دست دارد و البته او یک رکورد عجیب نیز دارد. کوبایاشی توانسته در مدت 15 دقیقه هشت کیلوگرم مغز گاو را بخورد و این رکورد منحصر به فرد را به نام خودش ثبت کند.
 
بزرگترین جسم خارج شده از سر
 
 
 
در سال 1998 فردی به نام "مایکل هیل" با دوستش درگیر شد و مورد اصابت چاقو قرار گرفت. دوست او چاقو را از پشت سر وارد سرش کرد و در همان حال رهایش کرد. مایک سریع به بیمارستان مراجعه کرد و پس از پند ساعت عمل نفس گیر چاقو به راحتی از سر او خارج شد. دلیل اصلی زنده ماندن او آسیب نرسیدن به مغز در پی اصابت چاقو است. البته او این روزها دچار سردردهای مختلف می شود ولی به هر حال زنده مانده است.
 
بیشترین عنکبوت روی بدن
 
 
 
 
"تام بوچانان" پسر بچه ای است که رکورد بیشترین تعداد عنکبوت روی بدن را در دست دارد. او به مدت 30 ثانیه بیش از 125 عنکبوت را روی بدن خودش تحمل کرد. در این رکورد او از عنکبوت های طلایی استفاده کرد که شاید سمی نباشند اما نیش آن ها می تواند دردهای شدید و همچنین ورم را به دنبال داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *