شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

محدودیت ترافیکی برای تشییع جنازه فردا

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب: 273439
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: همزمان با تشییع پیکر مرحوم آیت الله خوشوقت، محدودیت ویژه ترافیکی از ساعت ۷ صبح فردا در اطراف میدان انقلاب تا چهارراه ولیعصر اجرا می شود.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر سردار حسین رحیمی افزود : این محدودیت ویژه ترافیکی در مرحله نخست محدودیت توقف خودرو است و در گام بعدی با توجه به حجم جمعیت برای حضور در مراسم تشییع ، محدودیت تردد را نیز اعمال خواهیم کرد.

وی گفت : بعد از اقامه نماز بر پیکر حضرت آیت الله خوشوقت ، مراسم تشییع در طول خیابان آیت الله طالقانی برگزار خواهد شد بنابراین از ساعت ۸ صبح تا انتهای مراسم از ابتدای خیابان طالقانی تا تقاطع ولیعصر به ویژه در میدان فلسطین محدودیت کامل توقف و تردد خودروها را خواهیم داشت.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه افزود : در خیابان های قدس ، ۱۶ آذر و ۱۲ فروردین نیز هرگونه توقف و تردد از ابتدا تا انتهای مراسم ممنوع است و محورهای بلوار کشاورز و خیابان جمهوری به عنوان محور جایگزین به شهروندانی که از این محدوده قصد تردد دارند ، توصیه می شود.

سردار رحیمی گفت: با توجه به اینکه پیکر مرحوم آیت الله خوشوقت برای تدفین در جوار بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی به شهر ری منتقل خواهد شد از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در خیابان اطراف حرم نیز محدویت های ترافیکی خواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *