جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان؟

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 273427
گوشی هوشمند آیفون ۵ اپل توانسته است با پیشی گرفتن از Galaxy S III سامسونگ در فصل پایانی سال ۲۰۱۲ میلادی برای نخستین بار به محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی جهان تبدیل شود.
به گزارش جهان به نقل از سلولار–نیوز، کارشناسان بر این باورند که توزیع گسترده این محصول و همکاری شعبات شرکت‌های مخابراتی در سراسر جهان موجب شد تا آیفون ۵ بتواند پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان شود.

"نیل شاه"(Neil Shah) مدیر تحلیل‌های مرکز Strategy Analytics در این خصوص گفت: در فصل چهارم سال ۲۰۱۲ میلادی تقریبا ۴/۲۷ میلیون دستگاه از گوشی هوشمند آیفون ۵ اپل در سراسر جهان به فروش رسید. این گوشی طی مدت یاد شده توانست ۱۳ درصد از کل گوشی‌های هوشمندی که وارد بازار شده بودند را به خود اختصاص دهد و برای نخستین بار عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان را به‌دست آورد.

او در ادامه توضیح داد: طراحی نمایشگر لمسی باکیفیت، عرضه گسترده و مناسب محصول در کشورهای مختلف و فعالیت شعبات مختلف اوپراتورها در جریان توزیع این محصول مهم‌ترین عواملی بودند که موفقیت آن را تضمین کردند. در کنار آیفون ۵ شرکت اپل همچنین ۴/۱۷ میلیون دستگاه آیفون ۴S را وارد بازار کرد تا ۸ درصد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند هم در اختیار این گوشی قرار گیرد. دو گوشی آیفون ۵ و آیفون ۴S هم‌اکنون محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی محسوب می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *