پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

حسابدار متخلف ۴ میلیارد کلاهبرداری کرد

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 273301
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری حسابدار متخلفی که عامل کلاهبرداری ۴ میلیارد ریالی بود، خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ کاکوان رئیس پلیس فتا تهران بزرگ، اعلام کرد: پیرو شکایت فردی مبنی برکلاهبرداری ۴ میلیارد ریالی از او، ماموران تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

رئیس پلیس فتا استان تهران بزرگ ادامه داد: بنابر اظهارات شاکی پرونده مبنی بر اینکه یکی از کارمندان شرکتی که متعلق به وی است با جعل اسناد حسابداری رایانه‌ای و ساختن اسنادی تقلبی در سیستم‌های رایانه‌ای شرکت مبادرت به کلاهبرداری این مبلغ چشمگیر کرده است. سرهنگ کاکوان افزود: پس از بررسی ادعای شاکی و سیستم‌های رایانه‌ای موصوف در نهایت متهم شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در پایان به مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها هشدار داد: بسیاری از آسیب هایی که امروز به سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی وارد می شود از طریق افراد درون سازمانی و یا عدم نظارت و کنترل مدیر مجموعه است که این اتفاقات در بسیاری از مواقع به صورت ناخواسته و از روی کنجکاوی انجام می‌شود که می توان با اعمال سیاست‌های مدیریتی مناسب از بسیاری از آنها جلوگیری کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *