پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

هدیه مرگبار مرد «شیشه‌ای» به همسرش!

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 273275
متهم در بازجویی‌های مقدماتی به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت: «من اعتیاد به موادمخدر شیشه دارم. مدتی بود تصور می‌کردم که هایده به من خیانت می‌کند و این موضوع بدجور مرا آزار می‌داد.
به گزارش جهان به نقل از بهار: مرد «شیشه‌ای» که همسرش را به دلیل سوءظن در روز تولد او به قتل رسانده بود، هفته آینده در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود

۲۰ تیر امسال مردی با مراجعه به کلانتری ۱۲۹ جامی مدعی شد همسرش را در خانه خفه کرده است. در ادامه تیمی از ماموران راهی خانه این زوج در خیابان جمهوری شده و پس از ورود با جسد هایده ۴۰‌ساله روبه‌رو شدند که آثار کبودی روی گردنش مشاهده می‌شد. روی دیوارهای خانه هم مطالبی نوشته شده بود که نشان می‌داد این مرد به دلیل سوءظن همسرش را به قتل رسانده است.

در ادامه با حضور کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل تهران تحقیقات جنایی برای مشخص‌شدن جزییات این جنایت آغاز شد. متهم در بازجویی‌های مقدماتی به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت: «من اعتیاد به موادمخدر شیشه دارم. مدتی بود تصور می‌کردم که هایده به من خیانت می‌کند و این موضوع بدجور مرا آزار می‌داد.

روز حادثه تولد هایده بود برای او جشن تولد گرفتم و شام را با هم بیرون خوردیم. وقتی به خانه برگشتیم با مصرف شیشه دوباره آن توهم به سراغم آمد. برای پایان‌دادن به این وضع نیمه‌های شب همسرم را با دست خفه کردم. بعد هم با فرزندانم که در خارج از کشور زندگی می‌کنند تماس گرفته و موضوع را به آن‌ها گفتم.

صبح همراه برادرم به کلانتری آمده و خود را تسلیم کردم.» پس از اعترافات متهم و بازسازی صحنه قتل، بازپرس دادسرای جنایی تهران برای مرد شیشه‌ای به اتهام قتل همسرش قرار مجرمیت صادر کرد که با تایید قرار مجرمیت و صدور کیفرخواست پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. مرد جنایتکار هفته آینده در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *