پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

هشدار جدی فدراسیون فوتبال به استقلال

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 273272
در پی استنکاف باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات ۱۲ تن از اعضای سابق کادرفنی و بازیکنان خود جمع این بدهی ها یک میلیارد و ۷۲ میلیون و ۳۶ هزار و ۸۲۰ تومان است .
به گزارش جهان به نقل از فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به باشگاه استقلال هشدار داد، در صورتی که رضایت ۱۲ نفر از اعضای سابق کادر فنی و بازیکنان خود را در خصوص مطالباتشان تا پایان فصل جاری جلب نکند، نمی تواند در فصل آینده لیگ برتر حضور یابد.

به گزارش فدراسیون فوتبال، در این حکم آمده است : در پی استنکاف باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات ۱۲ تن از اعضای سابق کادرفنی و بازیکنان خود جمع این بدهی ها یک میلیارد و ۷۲ میلیون و ۳۶ هزار و ۸۲۰ تومان است و جدا از اینکه پرونده های جریانی و غیرقطعی هم بین افراد و باشگاههای مذکور وجود دارد که منتهی به رای قطعی نشده است، اما خودداری باشگاه از پرداخت بدهی های خود به ۱۲ طلبکار مصداق ماده ۳۹ آیین نامه انضباطی است.

چون باشگاه استقلال به رغم اعطای مهلت های مکرر وطولانی موفق به تسویه حساب با طلبکاران نشده است به استناد ماده ۱۸ بند ب ماده ۳۹ آیین نامه انضباطی چنانچه باشگاه تا پایان فصل نتواند رضایت طلبکاران را جلب کندوبه کمیته انضباطی منعکس نکند، علاوه برالزام به پرداخت جریمه دیرکرد (بر مبنای ۵ درصد مطالبات) حق انجام فعالیت های مرتبط با فوتبال در فصل جدید (۹۲-۹۳) از قبیل ثبت نام در لیگ مربوط به شرکت در مسابقات آتی، نقل و انتقال و جابجایی بازیکن و مربی وهرگونه فعالیت مرتبط با تشکیلات رسمی فوتبال و غیره را نخواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *