پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

پنج فيلم نوروز ۹۲ سينماها مشخص شدند

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 273222
تركيب اكران نوروزي بعد از ظهر روز گذشته در جلسه اي كه در وزارت ارشاد برگزار شد مشخص شد.
به گزارش جهان به نقل از بانی فیلم: تركيب اكران نوروزي بعد از ظهر روز گذشته در جلسه اي كه در وزارت ارشاد برگزار شد مشخص شد.

اين جلسه ساعت ۱۵ ديروز با حضور مرتضي شايسته ، محمد رضا فرجي ، غلامرضا فرجي ، مهدي عظيمي مير آبادي ، محمد قاصد اشرفي ، علي ميرزايي ، نماينده اي از كميسيون فرهنگي مجلس و يكي از اعضاي شوراي صنفي نمايش برگزار شد كه در نهايت ۵ فيلم براي نمايش در نوروز ۹۲ انتخاب شدند .

«حوض نقاشي» در گروه آزادي ، «رسوايي» در گروه آفريقا ، «رژيم طلايي» در گروه عصر جديد ، «قاعده تصادف» در گروه قدس و «تهران ۱۵۰۰» در گروه استقلال روي پرده خواهند رفت . البته در جلسه روز گذشته در خصوص اكران اين ۵ فيلم در گروه ‌هاي سينمايي صحبتي نشد اما با توجه به قرار دادهاي بسته شده و توافقات انجام شده اكران اين ۵ فيلم در پنج گروه اعلام شده تقريبا قطعي است.

گفتني است به دليل مصوبه جديد كانون پخش كنندگان مبني بر محدوديت اكران بيش از يك فيلم در عيد نوروز توسط هر دفتر پخش ، پخش فيلم «تهران ۱۵۰۰» كه پيش از اين متعلق به موسسه فيلميران بود به فدك فيلم واگذار شده است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


mostafadashti
ما که نفهمیدیم