پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۷
۴

هدیه احمدی‌نژاد به خواننده مطرح / " نمرده ایم که خون دل بخوری‌آقا"

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 273094
سومین همایش وحدت و انسجام ملی جوانان ایران اسلامی با حاشیه هایی همچون هدیه احمدی نژاد به محسن یگانه و رقص محلی مربوط به استان لرستان مقابل رئیس جمهور همراه بود.
هدیه احمدی‌نژاد به خواننده مطرح / " نمرده ایم که خون دل بخوری‌آقا"
به گزارش جهان، سومین همایش وحدت و انسجام ملی جوانان ایران اسلامی که سه شنبه شب با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در کنار آبهای خلیج فارس در مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس برگزار شد با حاشیه های جالبی همراه بود که در ادامه می خوانید:
 
این همایش در حالی از ساعت 19:45 آغاز شد که مهمانان و شرکت کنندگان در این همایش از ساعت 16:30 به محل برگزاری همایش آمده بودند.
 
سه هزار نفر از جوانان نخبه ایرانی از استانهای مختلف کشور برای شرکت در این همایش به استان هرمزگان سفر کرده بودند که عده ای از این جوانان با لباس های محلی و بومی خود در محل همایش حاضر بودند، همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای این جوانان و اقوام مختلف ایرانی در کنار محل همایش برپا شده بود.
 
پیش از آغاز همایش بسیاری از جوانان نخبه فرصت را غنیمت شمردند و در اسکله ای که همایش بر روی آن برگزار می شد عکس یادگاری می گرفتند و عده ای دیگر از شرکت کنندگان در اجلاس از فرصت بدست آمده برای نوشتن نامه و بیان دغدغه ها و مشکلات به رئیس جمهور استفاده کردند.
 

 https://www.jahannews.com/images/docs/files/000273/nf00273094-1.JPG
پخش آهنگ های پاپ با مضمون وطن تا پیش از اذان مغرب ادامه داشت و پس از اقامه نماز نیز پخش این آهنگ ها از سر گرفته شد. پیش از آغاز برنامه تعدادی از شناورهای کوچک در اطراف محل برگزاری همایش در مجتمع بندری شهید رجایی در حین رژه دریایی با زدن بوق فضای اجلاس را متفاوت تر کرده بودند.
 
از جمله دیگر نکات جالب این برنامه استقبال عده ای از شرکت کنندگان از خسرو معتضد پژوهشگر تاریخ بود و در حالی که وی با داشتن چفیه ای بر گردن در محل برگزاری همایش حاضر شده بود، عده ای از جوانان با وی عکس یادگاری می انداختند.
 
اطراف محل برگزاری اجلاس وحدت و انسجام ملی به وسیله کانتینر جهت تامین امنیت بسته شده بود، محل اجرای برنامه ها و سخنرانی نیز بر روی شناوری بزرگ در کنار اسکله طراحی شده بود.
 
از سوی کمیته اطلاع رسانی اجلاس در اطراف محل برگزاری بنرهای نصب شده بود که در یکی از جالب ترین آنها متن "نمرده ایم که خون دل بخوری آقا" خودنمایی می کرد.
 
احمدی نژاد پیش از حضور در محل برگزاری اجلاس از نمایشگاه وحدت میان اقوام ایرانی که در حاشیه اجلاس برپا شده بود، دیدن کرد که در این لحظه نواختن گروه محلی از استان لرستان با نواختن آهنگ بومی و رقص محلی برای لحظاتی رئیس جمهور را مجبور به تماشای برنامه خود کردند. تا خبرنگاران و حاضرین در نمایشگاه دقایقی از این لحظه فیلم و عکس بگیرند.
 
مراسم با قرائت قرآن توسط کریم منصوری قاری برجسته کشوری آغاز شد و رئیس جمهور نیز به همراه غلامحسین الهام سخنگوی دولت، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی و حسن و حسین صیدخانی مشاوران جوان خود در محل برگزاری همایش حاضر شد.
 
https://www.jahannews.com/images/docs/files/000273/nf00273094-2.JPG
 
در این همایش گروههای مختلف هنری برنامه هایی از جمله اجرای سرود، آهنگ و شاهنامه خوانی را اجرا کردند اما یکی از جالب ترین بخش های همایش اجرای زنده "محسن یگانه" خواننده مطرح پاپ کشور بود.
 
محسن یگانه که در ابتدای حضور خود از حضار خواست تا به افتخار رئیس جمهور کف بزنند در ادامه سه آهنگ را همراه با گروه خود اجرا کرد و در ادامه با درخواست حاضران و موافقت رئیس جمهور وی آهنگی دیگر را اجرا کرد که در این زمان مجری برنامه رئیس جمهور را فردی با نشاط و با روحیه جوان پسند معرفی کرده و از وی تشکر کرد.
 
محسن یگانه در پایان اجرای خود، تندیس یادبودی را از رئیس جمهور دریافت کرد.
 
در بخش پایانی این همایش که تا نیمه های شب به طول انجامید از افرادی همچون بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری المپیک و حمید سوریان قهرمان المپیک در رشته کشتی فرنگی، عزیز محمدی معلم نمونه عشایر کشور و تعدادی از خانواده های شهدا تقدیر شد و تعدادی از جوانان نیز تندیس صلح و دوستی را به رئیس جمهور تقدیم کردند.
 
همچنین در هنگام آغاز سخنرانی رئیس جمهور نیز عده ای از جوانان که پیراهن هایی با عکس مقام معظم رهبری و رئیس جمهور را به تن داشتند و بر پشت پیراهن آنها کلمه مازندران نوشته شده بود با شعار "احمدی دلاور، پیرو خط رهبر" از احمدی نژاد استقبال کردند و این عده نیز در پایان سخنان احمدی نژاد شعار "احمدی دلاور، خدمتگزار ملت" را سردادند.
 
سه هزار جوان شرکت کننده در این همایش در ادامه برنامه ها از جزایر قشم، کیش و ابوموسی بازدید خواهند کرد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مملکت گل و بلبله دیگه
کار که نداره می ره سراغ خواننده ها
فکر کنم فقط عالم هنر مونده که داغون نشده!
شرهان
این چه ربطی به خون دل خوردن داشت؟
این خواننده مطرح بد نیست بدونید الان خواننده محبوب گروه عمده ای ازجوان هاست. ایشون کافر نیستن احیانا که بحث خون دل خوردنو وسط کشیدین. مطرب هم نیستن. یک خواننده با شخصیت و محبوبند..
Iran, Islamic Republic of
عزیز جان بد متوجه شدی فکر کنم. تیتر خبر دو بخشه. یک بخش به خواننده بر می گرده. بخش دوم به یکی از بنرهایی که در بدترین حالت، نشان دهنده ارادت حداقل بخشی از بدنه دولت (ولو به صورت سلیقه ای یا شعاری) است.
درود بر احمدی نژاد