پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲

دیدار نمایندگان مجلس با رئیس جمهور

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 273041
پس از فرمایشات روز شنبه مقام معظم رهبری عده‌ای از نمایندگان مجلس با رئیس جمهور دیدار و درباره رخدادهای اخیر گفت‌وگو کردند.
دیدار نمایندگان مجلس با رئیس جمهور
به گزارش جهان، ابوالقاسم جراره عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم از دیدار جمعی از نمایندگان مجلس با رئیس جمهور خبر داد و گفت: این دیدار پس از فرمایشات روز شنبه مقام معظم رهبری و به درخواست عده‌ای از نمایندگان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه دیدار نمایندگان با رئیس جمهور در قالب فراکسیون خاصی نبوده، تصریح کرد: یکسری مباحث در این دیدار مطرح شد که کلیت آن مربوط به مسائل چند وقت گذشته و رخدادهای اخیر بین دولت و مجلس بوده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطرنشان کرد: صحبت‌های نمایندگان با رئیس‌جمهور نوعی دعوت به آرامش بود؛ نمایندگان در این دیدار نظرات رئیس جمهور را پرسیده‌، تذکراتی دادند و خواسته‌ها و مطالب خود را مطرح کردند تا آنطور که خواسته مقام معظم رهبری و مردم است، آرامش در کشور حاکم شود.

جراره افزود: مهم‌ترین محورهای سخنان نمایندگان با رئیس جمهور دعوت مجلس و دولت به آرامش بود تا فضای آرامی در کشور حاکم شود و عده‌ای که به دنبال سوءاستفاده از شرایط کشور هستند، نتوانند به خواسته خود برسند.

وی در پایان تاکید کرد: اکنون در کشور درگیر حاشیه‌هایی هستیم که بخاطر اختلافات شخصی است و این اختلافات به جامعه نیز کشیده می‌شود. لذا با توجه به مشکلات مردم و نگرانی‌های آنها، دولت و مجلس باید به مشکلات آنها رسیدگی شده و راه حلی برای این مسائل پیدا کنند.

این دیدار در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *