پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۵
۷

ماجرای برخورد درس آموز رهبر انقلاب

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 272498
یکی از محافظان مقام معظم رهبری در خاطره ای گفت: یک روز که مقام معظم رهبری به کوههای اطراف تهران برای کوه پیمایی رفته بودند، با دختر و پسری دانشجو برخورد می کنند که به لحاظ ظاهری وضع نامناسبی داشتند.
ماجرای برخورد درس آموز رهبر انقلاب
به گزارش جهان به نقل از قانون، یکی از محافظان مقام معظم رهبری در خاطره ای گفت:  یک روز که مقام معظم رهبری به کوههای اطراف تهران برای کوه پیمایی رفته بودند، با دختر و پسری دانشجو برخورد می کنند که به لحاظ ظاهری وضع  نامناسبی داشتند.

آنها به یک باره در مقابل گروه ما قرار گرفتند و فرصت جمع و جور کردن و رسیدگی به وضع ظاهری خودشان نداشتند از رفتار آنها مشخص بود که خیلی ترسیده بودند واینگونه به نظر می رسید که آنها تصور می کردند که الآن آقا دستور دستگیری آنها را فورا صادر خواهد کرد. ولی برخلاف تصور آنها آقا با آنها سلام و علیک گرمی کرد و پرسید که شما زن و شوهر هستید؟(البته آقا می دانست)؛  آن پسر وقتی با خلق زیبای آقا مواحه شد، واقعیت را گفت؛ و جواب داد خیرمن و این دختر دوست هستیم.

آقا ابتدا در باره ورزش و مزایای آن با آنها صحبت کرد و بعد فرمود : بد نیست صیغه محرمیتی هم در میان شما برقرار شود و شما با هم ازدواج کنید. آقا به آنها پیشنهاد داد که اگر مایل بودید در فلان تاریخ بیائید، ومن هم آمادگی دارم که شخصا خطبه عقد شما را بخوانم. آن دو خدا حافظی کردند و طبق قرار همراه خانواده خود در همان تاریخ به محضر ایشان رسیدند .

آقا هم خطبه عقد آن دو را جاری کردند . با برخورد کریمانه ایشان این دو جوان مسیر زندگی خود را تغییر دادند آن دختر غیر محجبه به یک دختر محجبه و معنوی و آن پسر دانشجو هم به یک جوان مذهبی مبدل شدند.
منبع: نشریه ماه تمام، شماره 3،ص17
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شانس اوردند گشت ارشاد انها را زودتر ندید
خلق محمدی به این رفتار را می گویند الان هر کسی که جای رهبر عزیزمان بود شدیدترین مجازات را برایشان رقم می زد و این دو جوان را از اسلام و دین منزجر می نمود. مانند شیخ ... که بر سر همسران شهدا می زد و به زور از آنان حلالیت می طلبید. هر دو لباس پیامبر بر تن دارند حالا بنظر شما کدام زیباتر است؟ خدایا رهبر عزیزمان را از جمیع بلایا محفوظ و سلامت بدار. آمین
محسن
Iran, Islamic Republic of
خدا ایــــــــــــشان را برای ما نگهدارد.
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها باید از آقا یاد بگیرند
این عین جاذبه و دافعه علی ع است
Latvia
بسيار جالب و درس آموز بود.
افرادي كه از اسلام فقط دافعه اش را مي بينند ياد بگيرند .
مصطفی
خدا شانس بده !!! ای خدا یعنی میشه خطبه عقد من رو هم آقام برامون بخونه ؟
سید موسوی
خدایش ببینید این برخورد درست حضرت آقا چقدر جذابیت دارد و جوانان و مردم را به اسلام واقعی نزدیک میکند .مسولین با داد و فریاد عرض میکنم این رفتار حضرت آقا را سرلوحه کار خود قرار دهید