شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

آخرین خبرهای آزادراه تهران - شمال

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب: 272357
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه قطعه چهار آزادراه تهران - شمال قطعا تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: مسئولیت ساخت این قطعه‌های دو و سه این آزادراه به عهده بنیاد مستضعفان است که متاسفانه هنوز شروع نکرده و اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد داشتند از طریق کنسرسیوم حضور پیدا کنند، مقدور نشده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، علی نیکزاد اظهار کرد: مسئولیت ساخت قطعه‌های یک و چهار این آزادراه به عهده وزارت راه و شهرسازی است.
 
وی گفت: قطعه چهار آزادراه تهران - شمال به طول 20 کیلومتر حد فاصل مرزن‌آباد - چالوس قرار بود در شهریورماه امسال افتتاح شود که به علت رانش و ریزش کوه به تعویق افتاده است.
 
نیکزاد افزود: قطعه یک آزادراه تهران - شمال حد فاصل تهران - شهرستانک است که 60 کیلومتر مسیر را کوتاهتر می‌کند، این قطعه مشکل معارض داشت که این مشکل برطرف شده و عملیات اجرایی آن توسط پیمانکار در حال پیگیری است.
 
وزیر راه و شهرسازی درباره قطعات دو و سه این آزادراه به پایگاه اطلاع‌رسانی دولت گفت: مسئولیت ساخت این دو قطعه را بنیاد مستضعفان برعهده دارد که متاسفانه هنوز شروع نکرده و اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد داشتند از طریق کنسرسیوم حضور پیدا کنند، مقدور نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *