جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

حمایت استقلالی‌ها از پرسپولیس !

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۵۱
کد مطلب: 272242
در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر روز یکشنبه سه بازی برگزار می‌شود که در حساس‌ترین مسابقه، پرسپولیس میزبان تیم سپاهان است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر روز یکشنبه سه دیدار برگزار می‌شود. نگاهی به این بازی‌ها می‌اندازیم.

گهر دورود- تراکتورسازی تبریز؛ برخورد تراکتور با قعر جدول

گهر هفته گذشته در بازی معوقه مقابل پرسپولیس بازی زیبا و تماشایی را ارائه کرد ولی در نهایت ۳ بر ۲ شکست خورد تا در رده هفدهم باقی بماند. گهر این هفته در خانه باید از تیم سوم جدول پذیرایی کند. تراکتورسازی اگر بتواند در دورود پیروز شود همچنان در کورس قهرمانی باقی خواهد ماند. مساوی هم به ضرر تراکتورسازی است. گهر هم که کورسویی از امید دارد شاید مقابل تراکتورسازی انتحاری بازی کند اما بعید است زورش به تراکتورسازی برسد.

راه‌آهن - داماش گیلان؛ نبرد پرسپولیسی‌ها

نبرد تیم‌ها رده دوازدهم و سیزدهم جدول برای فرار از منطقه خطر است. راه‌آهن ۳۳ امتیازی در رده دوازدهم می‌خواهد از این بازی خانگی امتیاز بگیرد اما علی دایی در این راه مانع سختی پیش رو دارد. تیم داماش گیلان که حمید درخشان و امیر عابدینی سرمربی و مدیرعامل سابق پرسپولیس را در اختیار دارد. داماش اگر در این بازی برنده شود از رده سیزدهم بالاتر نمی‌رود اما اگر راه‌آهن پیروز شود ممکن است جانشین پرسپولیس در رده هشتم شود.

پرسپولیس - سپاهان؛ روز حمایت آبی‌ها از قرمزها

پرسپولیس اگر بتواند سپاهان را شکست بدهد استقلالی‌ها را خیلی خوشحال می‌کند و روز یکشنبه برای اولین بار در لیگ دوازدهم آبی‌ها حامی پرسپولیس هستند و خواهان پیروزی این تیم مقابل سپاهان هستند. اگر سرخپوشان بتوانند تیم دوم جدول را در تهران شکست بدهند یا از آن امتیاز بگیرند خیال استقلال در صدر جدول راحت می‌شود.

گل‌محمدی در این بازی البته دردسرهای زیادی دارد. محمد نوری و غلامرضا رضایی در این بازی سه اخطاره هستند. علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا هم مصدوم نیستند. این در حالی است که سپاهان در اوج آمادگی است. زردپوشان تهرانی می‌دانند که در تهران کسی دوست ندارد آنها پیروز شوند حتی هواداران دو آتشه استقلال هم حمایتی از سپاهان نمی‌کنند.

با این حال زردپوشان اصفهانی در صورت پیروزی می‌توانند همچنان به فاصله دو امتیازی استقلال در رده دوم باقی بمانند اما اگر نتوانند از سد پرسپولیس بگذرند شاید رده دوم را هم از دست بدهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *