جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۲

رسایی: احمدی‌نژاد گفت شیخ الاسلام را برای قربانی کردن آورده‌ام

جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۰۹
کد مطلب: 272068
نماینده تهران در مجلس گفت: اگر کسی از مسئولین کام ملت را تلخ کرد، مردم در انتخابات با وی تسويه حساب خواهند کرد.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، حمید رسایی در شهرستان درچه اصفهان، به دیدار سران سه قوه و برخی از وزرا و روسای کمیسون‌های اقتصادی مجلس با رهبرانقلاب اشاره كرد و گفت: در این دیدار رهبر انقلاب از مسئولین خواستند که به روی یکدیگر پنجه نکشند، به دلیل فشار آمدن به مردم به دلیل گرانی‌های اخیر از اقشار ضعیف حمایت شود و فرمودند در غیر این صورت گلایه مسئولین را به خداوند خواهند کرد و پس از این دیدار بود که جلسات خوبی بین مجلس و دولت تشکیل شد.

وی با بيان اينكه آن دسته از نمایندگان مجلس که پس از صحبت‌های رهبری، طرح استیضاح وزیر کار را به خاطر مرتضوی مطرح کردند، اولین مردودین این اتفاق بودند، ادامه داد: دومین اشتباه را احمدی‌نژاد انجام داد چرا که با اینکه به او گفته شد که وضعیت به نحوی است که وزیر به احتمال زیاد رای اعتماد خواهد گرفت اما گفت که شیخ الاسلام را برای قربانی کردن آورده‌ام و فیلم را پخش خواهم کرد.

مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی با انتقاد از این عمل رئیس جمهور و بیان اینکه حتی اگر فاضل لاریجانی اشتباهی انجام داده باشد اما این مساله ارتباطی با رئیس مجلس و سپس با این استیضاح نداشت اظهار داشت: اشتباه سوم را رئیس مجلس و تعدادی از نمایندگان انجام دادند چرا که برخی از تعابیر آن‌ها نسبت به رئیس جمهور توهین آمیز بود.

رسایی اشتباه بعد را از سوی قوه قضائیه در بازداشت مرتضوی دانست و گفت: اگر تصمیم بر احضار و بازداشت متهمین بود بنا بر ادعاهای مطرح شده در این فیلم فاضل لاریجانی تخلف بزرگتری مرتکب شده و باید وی را هم بازداشت می‌کردند.

وی با اشاره به فرمايشات رهبرانقلاب پس از این حادثه گفت: مردم باید به تمامی مسئولین این را بفهمانند که در صورتی که از سخنان آقا تخطی کنند اول به آن‌ها تذکر داده و سپس سیلی به آنان خواهند زد و اگر کسی از مسئولین کام ملت را تلخ کرد، مردم در انتخابات با وی تسويه حساب خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باز پای مردم رو وسط نکش شماها در تاریخ روسیاه خواهید بود که مسبب بسیاری از خطاها شمایید.
احسان
واقعا این سخن جناب رسایی جالب و رسا بود ...