پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

برنامه روز سوم جشنواره موسیقی فجر

پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب: 272015
جمعه ۲۷ بهمن ماه، سومین روز از بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر،۹ اجرای موسیقی و ۲ فیلم مستند موسیقی به نمایش در می‌آید.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، ساعت ۱۸:۳۰ در سالن رودکی رسیتال پیانو توسط رالف فان رات درسالن رودکی اجرا می‌شود.
در همان سالن ساعت ۲۱ پذیرای کوارتت گیتار تهران به نوازندگی مجید امانی و چهار فصل اهواز به نوازندگی وحید وحید پور در بخش رقابتی خواهد بود.

در فرهنگسرای ارسباران ساعت ۱۸:۳۰، گروه کر مهر وطن به سرپرستی مسعود نکوئی و کر ملل به سرپرستی دونا قوامی تهرانی در بخش رقابتی اجرا خواهند داشت و ساعت ۲۱ در همان سالن گروه صنم به سرپرستی امیرعباس ستایشگر و با آواز پوریا اخواص در بخش نسل دیگر به روی صحنه می‌رود.

پژوهشکده فرهنگ و هنر ساعت ۱۹ به استقبال گروه اردیبهشت به سرپرستی هادی فیض آبادی فراهانی و گروه اهورا ماهشهر که سرپرستی آن را محمدرضا نیاکان به عهده دارد، در بخش رقابتی به روی صحنه می‌رود.

بخش پاپ جشنواره در این روز در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ میزبان فرزاد فرزین خواهد بود و در خانه هنرمندان ساعت ۱۰:۳۰ فیلم های مستند «صدا و سکوت» به کارگردانی پیتر گویر و نوربرت ویدمر و «مقام نوروز» به کارگردانی هادی آفریده را پخش می کند.
بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به دبیری حسن ریاحی از ۲۵ بهمن تا اول اسفند برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *