جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

قیمت های جدید پارس خودرو/ ماکسیما و مگان چند

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 271794
پس از گذشت یک هفته از اعلام رسمی قیمت‌ها توسط ایران خودرو و سایپا، شرکت پارس خودرو نیز قیمت‌های جدید محصولات خود را اعلام کرد.
قیمت های جدید پارس خودرو/ ماکسیما و مگان چند
به گزارش جهان، بر اساس قیمت‌های رسمی این شرکت که  در سایت نمایندگی‌ها قرار گرفت خودروی مگان این شرکت که پیش از این 57 میلیون و 600 هزار تومان بود به 74 میلیون و 900 هزار تومان تغییر پیدا کرده است. این به این معنی است که قیمت این خودرو بیش از 18 میلیون تومان افزایش یافته است.  خودروی تیانا نیز با رشد قیمت 30 میلیون تومانی به 134 میلیون تومان رسیده است. خبرها از بازار خودرو حکایت از آن دارد که قیمت این خودرو در بازار به 150 میلیون تومان رسیده است. مگان دنده‌ای نیز با قیمت 63 میلیون و 900 هزار تومان و پیکاپ نیز با 75 میلیون تومان عرضه خواهند شد. ماکسیما دیگر محصول این شرکت نیز که پیش از این با قیمت 85 میلیون تومان عرضه می‌شد هم اینک قیمتی معادل 105 میلیون تومان دارد. قیمت این خودرو نیز 20 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. تندر پارس این شرکت نیز به 38 میلیون تومان رسیده است. مورانو دیگر محصول وارداتی این شرکت نیز با قیمت 185 میلیون تومان عرضه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گرانفروشهای بی انصاف
انشاالله پولی که از مردم می گیرید خرج دوا درمان کنید
شما دارید به مردم ظلم می کنید. مردمی که مجبورند ارابه های آشغال شما رو به قیمت خودروهای درجه ی یک دنیا بخرند. شما ظالمانه بازار رو در انحصار خود گرفتید و بدون اینکه کمترین زحمتی به خود بدهید که کیفیت خودروهای تولیدی رو بالا ببرید، فقط قیمت رو بالا می برید.
ما از شما ناراضی هستیم.
عماد
خدا وکیلی این خودرو ها با این قیمت می ارزه؟؟؟؟؟؟